CarpeDiem Skrevet 6. august 2004 #1 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg går for tiden på cellegift, og sliter en god del med riktig dårlig smak i munnen. Alt smaker metallisk! (og det verste er i grunnen at sjokolade, som jeg liker kjempegodt, ikke smaker godt nå i det hele tatt... :-? ) Vann er dårlig, alt er ekkelt, stort sett... Er det noen som har noen gode tips til hvordan jeg skal få bort, eller redusert, den ekle smaken? Jeg har hørt flere tips tidligere, men har glemt alt. (Kanskje cellegiften har tatt litt for sterkt på hjernecellene mine også...) Carpe Diem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 6. august 2004 #2 Del Skrevet 6. august 2004 Mamma spiste lakris hele dagen. Hun fikk endel mageknip og hard eller var det løs mage (litt på kanten dette har men pytt pytt) av det man smaken av metall? ble ihvertfall borte! Lykke til jeg smugleser hos deg, har ikke bestilt time enda selv, fordi jeg har en innebygd skrekk for leger men snart....... Etter ferien min har jeg bestemt meg for.. Stå på, du er så flink.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 6. august 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 6. august 2004 Lakris hørtes ut som en god ide. Det skal jeg forsøke. Du er forresten hjertelig velkommen som leser i boken min. Og, det er IKKE lurt å vente for lenge med å sjekke seg! * streng CD * :-x CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 6. august 2004 #4 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg vet jeg vet..... Digger tannleger, hater leger. Stikk motsatt av alle andre. Jeg skal sjekke etter ferien. Jeg snakket med mamma om det her om dagen og lovte henne det. Hun har mast på meg i mange år allerede og det er først nå, etter å ha lest dagboken din, at jeg har et tidsperspektiv på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2004 #5 Del Skrevet 7. august 2004 En venninne av meg spiste mye is da hun gikk på cellegift. (Tror det tok vekk litt av den ekle smaken i munnen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. august 2004 #6 Del Skrevet 7. august 2004 CD Har lest din sykdomshistorie. Du må ha det tøft. Håper det går bra med deg. Hva er forskjellen på godartet og vondartet brystkreft? Er det spredningen? Vet om en som hadde godartet,men som jeg forsto så var den hissig type. Mulig jeg misforstod? Hun fikk kun strålng. Den heeleren du brukte, bruker du han enda og hjelper det? hva sier legene til det+ Og hva må du betale for det? Det jeg har lest/hørt om slike er at de tar seg masse betalt av syke. mange vil jo prøve alt noe disse (noen) utnytter. Så jo en på tv og det var ikke ent dokumentert tilfelle av leger som kune si at det hjalp. han du bruker, er han på nett? Lykke til videre. NORA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CarpeDiem Skrevet 8. august 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 8. august 2004 Nora; Er det noe som heter godartet kreft???? :o Det kjenner ikke jeg til. Min er i alle fall i aller høyeste grad ondartet. Det finnes gode og onde svulster, men er det kreft, så er det kreft, og kreft er aldri god, så vidt MEG bekjent. Jeg bruker healeren enda, men jeg betaler ham ikke noe for det. Han behandler først, og så får man betale senere, dersom man er fornøyd med det han har gjort. Så ingen kan beskylde ham for å utnytte syke Har ikke snakket med legene om min bruk av healer. Kan ikke se at de har noe med det å gjøre. Jeg snakker med dem når det gjelder annen alternativ behandling, men ikke akkurat healingen. Tviler på at han er på nett, men det har jeg ikke spurt ham om. Jeg snakker med ham, holder det. Clea, takk for tipset! Jeg skal forsøke is. Det høres ut som et godt tips i sommervarmen, uansett!!!! Titti72; Spiste masse lakris i går! Funket det!!! Dessuten hjalp det litt på min noe trege mage... CD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå