AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Jeg har så lyst på en litt mer gjennomført stil, en som er litt mer "meg", og som kler meg. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem, hva gjorde dere? Jeg er ikke så flink til å kle meg. Har dere forslag til stil ikoner feks? Jeg er lang (180) og tynn. Har nesten ikke pupper, men jeg har en passelig rumpe. Elsker å gå med skjørt, kåper, slim jeans og en blanding mellom søtt, classy og sporty. Er glad i rosa, hvitt, grått, svart, blått.. Anonymous poster hash: 9f5f8...88d
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Nå banner jeg litt i kirka, men hvis du vil ha en stil som er din, er det absolutt ikke noen god ide å spørre andre om tips. Du må gjøre jobben selv. Gå i butikker eller surf på nett. Hva slags plagg liker du? Kan du formulere hva du liker med dem, så du får et overordnet begrep ut av det? Hvis du vil ha din egen stil, må du bruke tid på å finne ut hva smaken din er, ikke bare overta et ikon som noen foreslår og du synes ser ok ut. Ikke heng deg opp i at typiske plagg hører til en typisk stil, eller at du må like det ene hvis du liker det andre. Utforsk din egen smak ved å se rundt deg, ved å sette ord på hva du ser og hva du føler rundt det. Det er en blogg som heter Lost in a Spotless Mind, hvor det er en hel serie om hvordan man finner sin egen stil helt uten å definere den som 'heroin chic', 'preppy' eller 'alt Kate Moss har på seg'. Hvis du er villig til å bruke tiden det krever, tror jeg den vil gi deg mange gode tips.Anonymous poster hash: bfbfb...bcf
A.s Skrevet 31. januar 2015 #3 Skrevet 31. januar 2015 -Lage en mappe på dataen og lagre alt du kommer over som du liker av bilder, se på det og se om du har en rød tråd/ ideer til antrekk/ ting du vil ha i skapet -Lage en liste med basic ting du vil eie, og gjennom en lang tid samle opp disse, slik at du har alt du basic i god kvalitet og kan supplere med litt billigere ting noen sesonger Synes dette er vanskelig selv, ser gjerne at det kommer flere gode råd inn her!
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #4 Skrevet 1. februar 2015 Nå banner jeg litt i kirka, men hvis du vil ha en stil som er din, er det absolutt ikke noen god ide å spørre andre om tips. Du må gjøre jobben selv. Gå i butikker eller surf på nett. Hva slags plagg liker du? Kan du formulere hva du liker med dem, så du får et overordnet begrep ut av det? Hvis du vil ha din egen stil, må du bruke tid på å finne ut hva smaken din er, ikke bare overta et ikon som noen foreslår og du synes ser ok ut. Ikke heng deg opp i at typiske plagg hører til en typisk stil, eller at du må like det ene hvis du liker det andre. Utforsk din egen smak ved å se rundt deg, ved å sette ord på hva du ser og hva du føler rundt det. Det er en blogg som heter Lost in a Spotless Mind, hvor det er en hel serie om hvordan man finner sin egen stil helt uten å definere den som 'heroin chic', 'preppy' eller 'alt Kate Moss har på seg'. Hvis du er villig til å bruke tiden det krever, tror jeg den vil gi deg mange gode tips.Anonymous poster hash: bfbfb...bcf HJELP - enda en hipster som maser om at man skal finne sin egen stil. Anonymous poster hash: 8e745...a3f
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #5 Skrevet 1. februar 2015 HJELP - enda en hipster som maser om at man skal finne sin egen stil.Anonymous poster hash: 8e745...a3f Men herrelighete, det er da det TS spør om! Jeg er forresten absolutt ingen hipster, men derimot en 36 år gammel lektor på bygda. Og jeg er likevel opptatt av å ha "min stil". I det lange løp er det mest behagelig og lønnsomt. Da slipper man å være så på leting hele tiden, og kan trekke mer på skuldrene av moter som kommer og går.Anonymous poster hash: 10e75...40a 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #6 Skrevet 1. februar 2015 HJELP - enda en hipster som maser om at man skal finne sin egen stil. Anonymous poster hash: 8e745...a3f Hvorfor er du så ufin? Jeg hører gjerne ditt forslag til hvordan TS skal finne en stil som er mer henne (siden det er det hun spør om) uten å måtte finne sin egen stil. Eller skulle du bare ha ut litt aggresjon og kvalme før du kunne starte på dagen? Forøvrig første gang noen har kalt meg hipster Anonymous poster hash: bfbfb...bcf
Gjest Lille-pus Skrevet 1. februar 2015 #7 Skrevet 1. februar 2015 Her er det bare å signere "hipster'n" ovenfor. - noen ganske få generelle råd er som regel aldri bortkastet, så det skal du få. Du er misunnelsesverdig høy og flott, TS. Start gjerne med riktig undertøy for akkurat din kropp. Da vil alle plagg også bli finere på. - og så gjør du noe som mange synes er litt uvandt eller av og til kanskje også litt vanskelig/rart, - prøv plagg du ikke har tenkt at du kanskje kunne kle. Spør gjerne i gode butikker hva de mener du kunne kle. Du trenger absolutt ikke kjøpe noe, men ofte får man noen 'Aha!-opplevelser ' ved å prøve fasonger og farver man aldri hadde tenkt på selv. - det tar tid å 'finne seg selv' i snitt og farver. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2015 #8 Skrevet 1. februar 2015 -Lage en mappe på dataen og lagre alt du kommer over som du liker av bilder, se på det og se om du har en rød tråd/ ideer til antrekk/ ting du vil ha i skapet -Lage en liste med basic ting du vil eie, og gjennom en lang tid samle opp disse, slik at du har alt du basic i god kvalitet og kan supplere med litt billigere ting noen sesonger Synes dette er vanskelig selv, ser gjerne at det kommer flere gode råd inn her! Det er dette jeg gjør! Fungerer meget bra, og hjelper meg på dager hvor jeg mangler litt inspirasjon. Anonymous poster hash: d81ef...5c9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2015 #9 Skrevet 6. februar 2015 Jeg er også høy, slank, lite brystparti og en litt formfull bakdel. Jeg slet også med å finne "min" stil. Det hjalp veldig å se i moteblader og å gå mer i butikker for å titte. Etterhvert fant jeg ut at jeg har litt blandet stil. Liker å bytte mellom litt ulike stiler etter hva slags humør jeg har den dagen. Liker både bohem, klassisk/rene linjer i naturfarger og romantisk. Bruker mye mørke slimfit bukser om vinteren, og mer lysere ola om sommeren. Store varme gensere/cardigans og delikat tilbør om vinteren og t-skjorter/topper uten formye print på sommeren. Jeg syns tilbehør er like spennende som klærne Lykke til Anonymous poster hash: 1e289...b98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå