AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg leker med tanken på å utnytte plassen under trappa, og må i så fall tette trappa først. Er den noen som har gjort det, og som kan fortelle i store trekk hvordan de gikk frem? Anonymous poster hash: c2ece...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Del Skrevet 28. januar 2015 Du finner trappetetting på Coop Bygg.Anonymous poster hash: b2a27...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Triangel Skrevet 28. januar 2015 #3 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg leker med tanken på å utnytte plassen under trappa, og må i så fall tette trappa først. Er den noen som har gjort det, og som kan fortelle i store trekk hvordan de gikk frem? Anonymous poster hash: c2ece...04c Vi gjorde det i vår forrige bolig. Hadde en tømmermann inne som tettet trappen, laget vegg og satte inn dør. Dermed fikk vi en kjempestor bod som rommet uendelig mye - i tillegg til å slippe støv og skitt som ble liggende under trappen tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Del Skrevet 28. januar 2015 Noe sånt jeg kunne tenke meg, ja Plassen under trappa er for tiden bare yngleplass for hybelaniner. Hva måtte dere ut med for arbeid + materialer? Anonymous poster hash: c2ece...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Triangel Skrevet 28. januar 2015 #5 Del Skrevet 28. januar 2015 Noe sånt jeg kunne tenke meg, ja Plassen under trappa er for tiden bare yngleplass for hybelaniner. Hva måtte dere ut med for arbeid + materialer? Anonymous poster hash: c2ece...04c Jeg husker ikke prisen lenger - men det ble billigere for oss da tømmermenn allerede var inne i huset for andre oppgaver. Du kan jo ringe noen og få dem til å komme og gi en pris på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #6 Del Skrevet 28. januar 2015 Takk for svar Anonymous poster hash: c2ece...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå