AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Jeg prøver å finne meg en en lang selskapskjole, men er veldig usikker på farge. Har en varm hudtone, men er vanligvis blek i huden. Selskapet er i august, og jeg skal til sydligere strøk 4 uker i forveien, så satser på å være ganske brun. Er 24 år. Har ca slik hårfarge: http://assets.instyle.co.uk/instyle/live/styles/article_landscape_600_wide/s3/13/05/Kate-Middleton-tops-hair-poll-160513.jpg Og grønnbrune/hazel øyne. Hvilken farge passer meg best? Anonymous poster hash: 3e083...c49
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Jeg syntes det er veldig fint med pastellfarger når man er brun og har mørkt hår. Og fargen passer perfekt om sommern:)Anonymous poster hash: 2bed6...cdc
Gjest Tigress Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Pastellar er fine når ein er brun, men om du ikkje blir brun kan det bli litt trasig. Eg trur eg las ein plass at turkis er ein av dei fargane som alle kan gå med, og turkis er lekkert om vinteren også.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Pastell er fint:) Men er redd jeg skal se litt for søt prinsesse ut i det. Anonymous poster hash: 3e083...c49
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Mørkblå/Navy og marineblått er også nydelig synes jeg Eller mørk grønn. Anonymous poster hash: bb96b...af6
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 Pastellar er fine når ein er brun, men om du ikkje blir brun kan det bli litt trasig. Eg trur eg las ein plass at turkis er ein av dei fargane som alle kan gå med, og turkis er lekkert om vinteren også. Turkis er ikke noe alle kan gå med. Hvertfall kan ikke jeg det 😂 ser ut som om fargen suger livet ut av huden min. Cerise, pasteller, en sterkt gul, marineblå eller flaskegrønn er nydelig til de hudtonene.Anonymous poster hash: 32cec...9b1 1
sunflower Skrevet 29. januar 2015 #7 Skrevet 29. januar 2015 Jeg tror jeg ville prøvd på noe oransje, for å se om det funker. Det er veldig fint på de med "jordtoner" i sine farger, synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå