Gå til innhold

Har bestilt fra Zalando, min ordre står på dag tre som "bearbeides". Normalt at det tar så lang tid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri opplevd det fra andre nettbutikker, og heller ikke forrige gang jeg bestilte derfra ... Noen med erfaringer?

Anonymous poster hash: 05853...665
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja helt normalt. Syns zalando er usedvanlig trege med å sende varer, og av den grunn har jeg sluttet handle der...

Anonymous poster hash: c1c11...5fa

Skrevet

Ja, har opplevd det flere ganger hos Zalando! Har alltid vært fornøyd med varene når de først kommer, men fryktelig irriterende at leveringen er så treg.

Skrevet

Argh, irriterende! Særlig siden de reklamerer om 3-7 dagers leveringstid (og jeg bor i Oslo, ikke på Svalbard, så det burde normalt være enkelt å overholde). Blir nok siste gangen for min del også, kunne like så godt ha kjøpt det samme i en annen nettbutikk (til samme pris).

Anonymous poster hash: 9ec8f...792
Skrevet

Jeg har bestilt derfra et par ganger, og hver gang tok det ekstremt lang tid å få det levert. Aldri opplevd så treg leveringstid fra utlandet engang… Var også ekstremt mye surr med en retur, og tok flere måneder å få igjen penger.

Skrevet

Mest sannsynlig fordi varen var tom på lager og de venter på ny ladning.

Skrevet

Jeg syns de er raske med å sende, men jeg liker aldri det som dukker opp :P

Skrevet

Merkelig at det står at varene er tilgjengelig (de kan altså legges i handlekurven), hvis de faktisk ikke er det. Jaja, kommer til å kansellere hvis den ikke sendes i løpet av fredagen, og så får jeg heller legge igjen pengene i en annen nettbutikk.

Anonymous poster hash: 9ec8f...792

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...