AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Aldri opplevd det fra andre nettbutikker, og heller ikke forrige gang jeg bestilte derfra ... Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 05853...665
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Ja helt normalt. Syns zalando er usedvanlig trege med å sende varer, og av den grunn har jeg sluttet handle der... Anonymous poster hash: c1c11...5fa
Lila Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Ja, har opplevd det flere ganger hos Zalando! Har alltid vært fornøyd med varene når de først kommer, men fryktelig irriterende at leveringen er så treg.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Argh, irriterende! Særlig siden de reklamerer om 3-7 dagers leveringstid (og jeg bor i Oslo, ikke på Svalbard, så det burde normalt være enkelt å overholde). Blir nok siste gangen for min del også, kunne like så godt ha kjøpt det samme i en annen nettbutikk (til samme pris). Anonymous poster hash: 9ec8f...792
_isabella Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Jeg har bestilt derfra et par ganger, og hver gang tok det ekstremt lang tid å få det levert. Aldri opplevd så treg leveringstid fra utlandet engang… Var også ekstremt mye surr med en retur, og tok flere måneder å få igjen penger.
Gjest me2u Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 Mest sannsynlig fordi varen var tom på lager og de venter på ny ladning.
Hecubaa Skrevet 28. januar 2015 #7 Skrevet 28. januar 2015 Jeg syns de er raske med å sende, men jeg liker aldri det som dukker opp
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #8 Skrevet 28. januar 2015 Merkelig at det står at varene er tilgjengelig (de kan altså legges i handlekurven), hvis de faktisk ikke er det. Jaja, kommer til å kansellere hvis den ikke sendes i løpet av fredagen, og så får jeg heller legge igjen pengene i en annen nettbutikk. Anonymous poster hash: 9ec8f...792
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå