AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #1 Skrevet 28. januar 2015 Mener jeg har lest om (evt. sett reklame om) nettsteder der man enkelt kan selge brukte designprodukter. Har selv en del liggende som jeg gjerne skulle bli kvitt, kanskje få en liten slant for, og som andre kan få glede av. Noen som har erfaring fra slike nettsteder? Bør være veldig enkelt i bruk. Vet selvsagt jeg kan selge på Finn, men tenkte kanskje det var enklere på slike nettsteder (og da gjerne slippe å mistenkes for salg av falske varer etc.). Erfaringer mottas med takk Anonymous poster hash: 6afaf...cfe
Fashionistaen Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Har ingen erfaring med slike sider selv, men vet om noen. Lollipuff tror jeg skal være bra. Har blitt skrevet om i Forbes, de selger ingenting som er falskt og har eksperter som går gjennom bildene deres. Har ikke erfaring med de, men virker veldig lovende. Ellers tror jeg også at portero.com skal være bra. Auksjonshus er også en grei måte å selge unna ting. Eneste haken er jo at du må sende tingene dine/ levere de. Blomqvist er helt ok og har kontinuerlig nettauksjoner. Jeg tror dog at varene går til en dårligere pris her, enn det du kan forvente deg om du selger gjennom finn, ebay osv. (du kan jo gå inn på tilslagsliste og søke opp det du har, slik at du vet hva du kan forvente).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå