Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant akkurat ut at jeg ikke får bade i t - skjorte på svømmehallen her jeg bor. Er lei meg fordi jeg hadde gledet meg til å begynne å svømme. Sliter med sosial angst, og syns det å være et sted med muligens mange mennesker er veldig skummelt. Men nå har kjæresten sagt ja til å være med, så da blir det litt mindre skummelt.. Er på aap og er aldri ute av huset, og har lagt på meg veldig masse, så ville begynne å svømme for å trene :( tanken på å vise seg offentlig i badetøy er helt uaktuelt. Dette har jeg ikke klart på 10 år..

Er det kanskje noen som vet om det finnes en t-skjorte i "badestoff" eller noe lignende? Badeshorts har jeg, og det er jo lov.

Anonymous poster hash: 728f6...a1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Badedrakt er uaktuelt, eller? Finnes jo veldig mange fine badedrakter, og det har fått ned angsten min for å vise meg i badetøy litt, i alle fall. Eventuelt finnes det fine tankinier og "badekjoler"! Men fellesnevneren er jo at det er ettersittende da, er kanskje det som er problemet?

Edit: Kan noe som denne være aktuelt? De har i ensfarget og rimeligere modeller også :)

Endret av mijaa
Skrevet

Hva med en badedrakt av denne typen?

Eller føler du deg bedre i noe slikt: Tskjorte

Den badedrakten dekker jo magen, og det er jo det de fleste føler seg ubekvemme med å vise frem.

T-skjorten og Shortsen dekker lenger ned på armer og ben, men blir jo veldig ettersittende på midten.

Anonymous poster hash: ffd65...e36
Skrevet

Jeg vil tro T-skjorte er greit bare den er i "badetøystoff". Det er vel vanlige bomullsklær de helst ikke vil ha i svømmehallene. Ser ellers at du allerede har fått gode tips til klær over her.

Vet du, jeg ser alltid folk i alle mulige fasonger i svømmehallen her, du må ikke tro alle er slanke og veltrente. Det er flott at du ønsker å komme deg ut og røre litt på deg!

Anonymous poster hash: e7f48...93e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...