Gå til innhold

Klær som står på din ønskeliste :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja trådnavnet sier vel sitt, ikke klær man har kjøpt, men noe man har lagt øyet på eller feks en liste man har over ting man vil skaffe seg for å få en komplett garderobe!

Med og uten linker :)

Jeg har lagt øynene på en grønn skinn"tights" fra Zara jeg har lyst på.. Kan ikke poste link for men sendes bare til hovedsiden dessverre.

Ellers har jeg en liste på mobilen som inneholder basisting jeg er på jakt etter:

- Flere all around fine jeans

- Svarte oversize blazer man kan bruke som jakke til skjørt og slikt, som en fin og tynn jakke

- svart stor veske til studier

- svart medium veske til byturer / allround

Håper vi kan hente tips osv fra hverandre her!

Anonymous poster hash: b34ba...2fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke bare være klær, kan være vesker, sko osv også selvsagt, alt som hører med til en garderobe :)

Skrevet

Helt øverst står denne :rodmer: vurderer sterkt å ta meg råd til den neste måned, har sikla på den i sikkert over ett år!

Ellers sikler jeg på ymse swingkjoler, og har veldig lyst på en i audrey-stil. Har en del på watch-list på Ebay, så blir fort en ny kjole eller to på meg til våren :)

• Liker 2
Skrevet

Helt øverst står denne :rodmer: vurderer sterkt å ta meg råd til den neste måned, har sikla på den i sikkert over ett år!

Ellers sikler jeg på ymse swingkjoler, og har veldig lyst på en i audrey-stil. Har en del på watch-list på Ebay, så blir fort en ny kjole eller to på meg til våren :)

:D

Jeg trenger også ny veske, aller helst denne http://www.mulberry.com/shop/lily/medium-lily-black-glossy-goat

Men den må nok vente en god stund til jeg har spart opp nok penger, har lyst å belønne meg selv med den en den en vakker dag. I mellomtiden tenkte jeg finne en billigere versjon av en svart veske i samme størrelse!

Skrevet (endret)

Jeg ønsker meg noen fine blondetopper. Det står høyt på ønskelita mi om dagen. Fant denne på rosemunde, og noe slikt som dette vil jeg gjerne ha :)

Edit: også ønsker jeg meg en stor lommebok, som har plass til både mobil og mye annet rart. Neste som en clutch altså, bare at det er lommebok.

Edit igjen: Lyst på en chanel zip! olala!

Endret av Evans
Skrevet (endret)

Ønsker meg følgende (selv om jeg vet det kan ta litt tid :fnise: )

• Prada saffiano double zip tote (vet ikke i hvilken farge)
  • Chanel 2.55, classic flap eller boy (aner ikke hvilken og de er svindyre)
  • Disse fra Massimo Dutti
  • Noen skjørt (helst a-formet)
  • Silkebluser
  • Christian Louboutin pumps (må bare vente til de får inn str. 35 på Kamikaze i juli/ august :rodmer: )
Endret av Fashionistaen
Skrevet

Topp fra Lauren Vidal

Vil kjøpe noen støvletter men har ikke vært og tittet enda..

Skrevet

Ønsker meg nye treningstights, rønisch, nye svarte jeans med høyt liv, en ny veske, grå kanskje. Men må se det an til rundt den 12. Ingenting av det jeg har nevnt er ting jeg trenger 😊

Skrevet

Overknees støvletter som er stor nok i leggen til jeg får dem på meg :(

• Liker 3
Skrevet (endret)

En ny olabukse! Høy i livet, uten hull eller mye vask. I klar blåfarge. Lurer på om jeg klarer å finne det! Også en hvit dressjakke i mykt godt stoff av noe slag.

Skulle hatt noe som dette, bare uten så mye vask og kanskje litt mer klar blåfarge.

8834443968542_7050219236625_F_Higher_Emm

Endret av Evans
Gjest Yellowrose
Skrevet

Ønsker meg og er på jakt etter en grønn vårjakke. Men det har kanskje ikke kommet i butikkene enda.. Også står doc martens på ønskelisten :)

Skrevet

En ny veske (har ikke funnet den perfekte enda)

Primeboots

Noen fine skogsgrønne strikkegensere :)

Skrevet

Ønsker/ trenger en vårjakke! Men er det kjedelig med en i militærgrønnt? Hvilken type jakke synes dere er fine som overgangsjakke? :)

Vurderte denne om jeg finner rett str i butikk!

http://m.hm.com/no/product/37967?article=37967-A#shopOrigin=SA&mediaType=STILL_LIFE_FRONT

https://m.facebook.com/carolinebergeriksen.no/posts/951670701527990?reply_comment_id=951902921504768&total_comments=1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...