Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din favorittshampoo og balsam kjøpt hos frisør?

Videoannonse
Annonse
Gjest Solstråla88
Skrevet

Sebastian penetrait shampoo og kur. Har også prøvd Joico K-Pac, Matrix og Morrocan oil. Synes Joico er veldig oppskrytt, Matrix gjør håret kjempe tungt og Morroccan oil gjorde håret mitt raskt fett. Så helt klart mest fornøyd med sebastian

Skrevet

Pyreology, både hydrate og strength serien

Skrevet

Liker Sexy Hair sin Soy Moisturizing Shampoo. Veldig mild mot håret. Jeg kjøper den på 1000ml flaske.

Joico har mange bra produkter for virkelig skadet hår. Synes ikke de er oppskrytt. Proteinkuren deres har virkelig hjulpet håret mitt.

Anonymous poster hash: 8cbc1...ea1
Skrevet

Big Sexy Hair shampoo og balsam, gjør ikke håret tungt men gir heller ikke sånn kjempemye fukt. Helt greit ettersom det er volumet jeg er ute etter :)

Skrevet

Kerastase og Redken. Liker også Wella Sp.

Gjest Raptuza
Skrevet

Loreal prof lumino color. Gjer håret blankt.Loreal extreme repair. Gir mykhet og sunt hår og fuktighet.

Skrevet

Bed head :D

Anonymous poster hash: 14d38...6f4

• Liker 1
Skrevet

Pureology blonde og hydrate er fantastiske! John masters har gode shsmpooer, og redken sin ekstreme-serie!

Anonymous poster hash: fb867...d18

Skrevet

redken all soft :rodmer:

Anonymous poster hash: df3e9...cd6
Gjest Citronella
Skrevet

Redken Real Control! Den er for tørt og slitent hår. Den er fantastisk! Jeg får fleksibelt og hår med sprett i. Pleier bra, og jeg bruker både balsam og kur i samme serie. Og lukter veldig godt, om du liker typiske frisør-lukt.

Elsk. :fisk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...