Gå til innhold

Hvordan føles det å gå i åletrange jeans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen som har falt sammen av latter av meg enda! Mine jeans er litt stretchy og er behagelige på.

Man venter gjerne til man er ute av synsvidde før man knekker i latter av noen altså. Menn i åletrange jeans ser bare komisk ut. Jeg tenker også at de kanskje er litt "spesielle" som i at de har en liten hjerneskade eller er en av Norges snodigste typer som samler på navlelo, øser o.l som dukker opp i lokalavisa med jevne mellomrom.

Anonymous poster hash: b4ae8...349

• Liker 1
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Man venter gjerne til man er ute av synsvidde før man knekker i latter av noen altså. Menn i åletrange jeans ser bare komisk ut. Jeg tenker også at de kanskje er litt "spesielle" som i at de har en liten hjerneskade eller er en av Norges snodigste typer som samler på navlelo, øser o.l som dukker opp i lokalavisa med jevne mellomrom.

Nå ble jeg litt bekymret. .. Neida, men det sier vel sitt, enn skal ikke avvike mye fra a4 mønstret før enn blir hengt på en knagg i hvertfall. Prøver å passe på at det ikke blir veldig fremtredende i skrittet og får mye oftere høre at det er kult, enn motsatt.

Skrevet

Til dere som liker åletrange jeans. Hvordan føles det å gå i helt pinetrange jeans? Gjør dere det for at det er behagelig og kult, eller for at moten er sånn?

Går selv i åletrange jeans både for at de er finest og kulest på og for at de er deilige å ha på seg.

Altså, hvis du selv pleier å gå i disse jeansene, så vet du vel svaret på hvordan det føles?

Et spørsmål til deg: Hvor gjør du av utstyret når du har dem på, og hvordan står det til med sædkvaliteten?

Skrevet

Her ser man hvor forskjellige preferanser man kan ha.

Mens andre ler av hva fremmede har på seg, er det andre igjen som enten synes man er kjempefin, eller som bare ikke bryr seg.

Vil TS gå i åletrange jeans skal han få gå i åletrange jeans :)

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Her ser man hvor forskjellige preferanser man kan ha.

Mens andre ler av hva fremmede har på seg, er det andre igjen som enten synes man er kjempefin, eller som bare ikke bryr seg.

Vil TS gå i åletrange jeans skal han få gå i åletrange jeans :)

Det er noen som kan se litt differensiert på ulike stiler. Som sagt har jeg opplevd lite av det som beskrives her. Men klart det vil være ulike syn og respekterer også de syn som noen har her også, men opplever det ikke sånn!

Skrevet

Nå ble jeg litt bekymret. .. Neida, men det sier vel sitt, enn skal ikke avvike mye fra a4 mønstret før enn blir hengt på en knagg i hvertfall. Prøver å passe på at det ikke blir veldig fremtredende i skrittet og får mye oftere høre at det er kult, enn motsatt.

Google Thghtsmannen arve fra Norges Herligste så ser du hva slags type menneske jeg ser for meg.

• Liker 2
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Altså, hvis du selv pleier å gå i disse jeansene, så vet du vel svaret på hvordan det føles?

Et spørsmål til deg: Hvor gjør du av utstyret når du har dem på, og hvordan står det til med sædkvaliteten?

Jo, vet svaret selv, lurte vel egentlig på om det var sånn for andre, eller om det bare feks bare trender eller om noen gjør det bare for å være attraktive!?

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Google Thghtsmannen arve fra Norges Herligste så ser du hva slags type menneske jeg ser for meg.

Hans jeans er ikke i mitt syn kule, har kanskje med hele hans type, også jeansmerke eller også rett og slett måten han var på eller ble fremstilt på! Det er i hvertfall ikke meg i hans person.

Skrevet

Hans jeans er ikke i mitt syn kule, har kanskje med hele hans type, også jeansmerke eller også rett og slett måten han var på eller ble fremstilt på! Det er i hvertfall ikke meg i hans person.

Det er det som er åletrange jeans.

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Går bra med utstyret og legger seg på plass uten å vises spes tydelig. Både stramt og tøylig så ting presses litt på plass uten at det syns for mye eller er ubehagelig.

Hørt om det med sædkvalitet, men har ikke bekymret meg spes på grunn av det! Regner ikke med at det skal bli problem, jeg er ikke den eneste som går bi tighte jeans.

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Det er det som er åletrange jeans.

Jeg vet, og mine jeans er ca like åletrange, men et helt annet snitt, og helt annen look på. Går også i kvalitetsmerker, som Nudie, G-star, Levis og Diesel. Dem ser helt anderledes ut på.

Skrevet

Jeg vet, og mine jeans er ca like åletrange, men et helt annet snitt, og helt annen look på. Går også i kvalitetsmerker, som Nudie, G-star, Levis og Diesel. Dem ser helt anderledes ut på.

Jeg ville gått for dem i stedet for de 2xu-tightsene du spør om i den andre tråden.

Gjest Fluttershy
Skrevet

Trange bukser er fælt å ha på. Jeg liker mye bedre tights eller strømpebukse og kjoler. Det skal være komfortabelt samtidig som det skal se fint ut :)

Skrevet

En liten sitenote:Men jeg synes menn som er slanke og har lange bein klær stramme bukser,og ja jeg synes det er sexy :)

Anonymous poster hash: 5ca3b...365
Gjest Ludodama
Skrevet (endret)

Jo, vet svaret selv, lurte vel egentlig på om det var sånn for andre, eller om det bare feks bare trender eller om noen gjør det bare for å være attraktive!?

Ingen av delene, og jeg kaller det ikke årelange jeans- det er mer slim fit.

Det passer kroppsformen min best da jeg har slanke nokså lange ben, og vanlige modeller ser litt kjerring/hengslete ut på meg.

Jeg føler ingenting spesielt.

Men så er det heller ingen fetisj for meg- noe jeg får litt inntrykk av at det er for deg ;)

Endret av Ludodama
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Det passer kroppsformen min best da jeg har slanke nokså lange ben, og vanlige modeller ser litt kjerring/hengslete ut på meg.

Men så er det heller ingen fetisj for meg- noe jeg får litt inntrykk av at det er for deg ;)

Ok, skjønner deg der, ikke alle føler det kanskje på samme måte. Jeg går i åletrange jeans til daglig og er min look, men har nok i tillegg, fetish for åletrange jeans også, som nok muligens gjør at jeg føker anderledes.

Men dette er min look og ser ikke det som spes unormalt.

Skrevet

Det er vel ingen som ha kalt det årelange jeans heller? Hva er det, forresten? Jeans som er lange som et (vondt) år?

Anonymous poster hash: f0c1b...529

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Det er vel ingen som ha kalt det årelange jeans heller? Hva er det, forresten? Jeans som er lange som et (vondt) år?

Anonymous poster hash: f0c1b...529

Årelange, aner ikke hva det er, men åletrange jeans det er min jeans look.

Skrevet

FruKG, er det deg? :sjokkert:

Anonymous poster hash: dc396...eed

Nei, det er vel kanskje andre som liker det samme som jeg.

Skrevet

TS - Jeg vet ikke om jeg går i det du kaller åletrange jeans, men jeg elsker å gå i trange jeans. Jeg går i det fordi det får meg til å føle meg sexy og fordi det føles godt mot kroppen. Jeg liker også veldig godt blikkene jeg får når jeg går i trange jeans. Jeg vet ikke om det var svar godt nok på det du spurte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...