Gå til innhold

abonnement i utlandet-skal reise snart og trenger det men...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei!

jeg skal nå som alle andre snart ta turen til det litt varmere strøk! det vil si jeg skal til syden og ha en god sommerferie! det jeg da lurer på er, jeg har en mobil telefon jeg gjerne vil ha med meg og gjerne vil benytte meg av der nede! jeg har telenor kontanktort og i fjor ladet jeg opp for 1300 kroner! dette fordi du kun kan sende meldinger og ringe når du har over 500 kroner på kortet! under 500 virker det ikke!

men problemt var da at hver enkelt medling kostet 5 kroner og det ble vel så dyrt i lengden!

men nå har jeg sittet litt på nettet og surfet og funnet ut at ved netcom smalltalk kan du få et abonnement som koster 69 kroner mnd og ingen bindingstid! dette syntes jeg hørtes perfekt ut! det enest ejeg da trenger er å vite om dette funker i utlandet! jeg ringte derfor til netcom kundeservice men fikk jo en mann som absolutt ikke var til hjelp- tvert imot han brøy seg ikke om hva jeg sa så jeg bare la på!

mitt spm er da som følgende, er det noen som vet om netcom smalltalk kan brukes i utlandet? og eventuelle priser?

fint om jeg fikk svar snart!

takk for hjelpen! og god sommer 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eh...kan ikke hjelpe deg med svar egentlig, men jeg kan komme med et bedre tips. Hva med OYO-regning fra Telenor??? Det koster 39 kr pr mnd, inkl. 50 gratis sms pr mnd, og du kan bruke det i utlandet.....

Her jeg jobber har vi heller ingen bindingstid på dette abonnementet, men du må betale den første regningen uansett, og den er for tre mndr ab.avgift....

Noe å tenke på?

Ta kontakt med en Telekiosk der du bor feks, så ordner de det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei misty!

dette hørtes da bra ut! 50 gratis mld i måneden som jeg også kan bruke fra utlandet? og bare 39 kroner måneden? men hva mente du med at jeg måtte betale for de 3 første månende? må jeg da betale 39 * 3 på den første regningen?

og heller ingen bindingstid? og til slutt det aller viktigste; det virker i utlandet?? jobber du med dette eller??? siden du visste så mye?

håper på svar!! takk for hjelpen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

vær så snill,er det ingen som har noen gode svar å hjelpe meg med???vet det er et litt uineteresant spm men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

ja dette er jeg klar over! har selv vært inne på disse sidene! men men..jeg får heller ta også bestemme meg senere for hvilket abonnement jeg skal velge og vrake i! enten oyo eller smalltalk! med oyo får man 50 gratis mld + 39 kroner måneden, mens m smalltal kroner 69 + 250 sms i måneden gratis! synes nesten det siste er best i og med at jeg kun skal ha abonnemntet med meg til syden for å kunne sende meldinger! eller hva????? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmm

Er du sikker på at smalltalk gir deg 250 gratis sms PR MND???? Eller er det en engangsting?

Sånt lønner det seg å sjekke.......

Vet hvertfall at OYO-regning gir deg 50 sms pr mnd, regning kommer hvert kvartal ( altså 39 * 3 = ab.avgift).

Lykke til med valget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...