AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Hei dere Jeg dater en flott mann på 28 år. Vi har møttes to ganger til nå, og han virker veldig interessert slikt som meg Vi holder kontakten daglig og har allerede planlagt date nr. 3. På datene våre har vi vært på kino og cafe. Han fremstår som veldig seriøs og fornuftig. Det eneste jeg reagerer litt på er at han har sagt til meg at jeg gjerne må komme hjem til han å sove etter kveldsvakt dersom jeg ønsker det, da han bort nærmere hvor jeg jobber, enn det jeg selv gjør. Er det ikke litt rart at han allerede sier at jeg kan sove hos han? Det fikk meg til å tenke at muligens bare vil ha sex? Eller kanskje han vil ha forhold og sex? Ikke vet jeg... Jeg synes i vært fall det var litt vel tidlig for overnatting. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: d05c9...775
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Hei dere Jeg dater en flott mann på 28 år. Vi har møttes to ganger til nå, og han virker veldig interessert slikt som meg Vi holder kontakten daglig og har allerede planlagt date nr. 3. På datene våre har vi vært på kino og cafe. Han fremstår som veldig seriøs og fornuftig. Det eneste jeg reagerer litt på er at han har sagt til meg at jeg gjerne må komme hjem til han å sove etter kveldsvakt dersom jeg ønsker det, da han bort nærmere hvor jeg jobber, enn det jeg selv gjør. Er det ikke litt rart at han allerede sier at jeg kan sove hos han? Det fikk meg til å tenke at muligens bare vil ha sex? Eller kanskje han vil ha forhold og sex? Ikke vet jeg... Jeg synes i vært fall det var litt vel tidlig for overnatting. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: d05c9...775 Høres ut som min historie med han jeg har vært sammen med i 4 år nå. første gangen jeg sov hos han lot jeg ikke noen ting skje. Tror det var taktisk bra gjort av meg ettersom vi bare hadde møttes et par ganger tidligere Anonymous poster hash: a9f24...8bb
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Høres ut som min historie med han jeg har vært sammen med i 4 år nå. første gangen jeg sov hos han lot jeg ikke noen ting skje. Tror det var taktisk bra gjort av meg ettersom vi bare hadde møttes et par ganger tidligere Anonymous poster hash: a9f24...8bb Ok. Prøvde han seg da? ts Anonymous poster hash: d05c9...775
Gjest Usminket Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Jeg tenker at han selvfølgelig er ute etter sex. Han er jo en mann, og synes sikkert at du er attraktiv Det betyr dog ikke at han bare er ute etter sex. 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Hei dere Jeg dater en flott mann på 28 år. Vi har møttes to ganger til nå, og han virker veldig interessert slikt som meg Vi holder kontakten daglig og har allerede planlagt date nr. 3. På datene våre har vi vært på kino og cafe. Han fremstår som veldig seriøs og fornuftig. Det eneste jeg reagerer litt på er at han har sagt til meg at jeg gjerne må komme hjem til han å sove etter kveldsvakt dersom jeg ønsker det, da han bort nærmere hvor jeg jobber, enn det jeg selv gjør. Er det ikke litt rart at han allerede sier at jeg kan sove hos han? Det fikk meg til å tenke at muligens bare vil ha sex? Eller kanskje han vil ha forhold og sex? Ikke vet jeg... Jeg synes i vært fall det var litt vel tidlig for overnatting. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: d05c9...775 Er sex noe som du skal bruke som lokkemiddel for å få ham i et forhold? Tror du virkelig at det betyr noe om du overnatter hos han eller ikke om han ser på deg som forholdsmateriale? Anonymous poster hash: 8aa98...450 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Ok. Prøvde han seg da? ts Anonymous poster hash: d05c9...775 Selvfølgelig. Han er mann. Tingen er at han så egentlig ikke for seg at vi kom til å bli et par pga stor aldersforskjell. Hadde jeg latt ting skje den første natten så tror jeg faktisk ikke at det hadde blitt noe mer mellom oss, men han var nysgjerrig på meg. Lot han være nysgjerrig helt til han var så glad i meg at han ville inn i et forhold med meg likevel Anonymous poster hash: a9f24...8bb 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #7 Skrevet 28. januar 2015 Selvfølgelig. Han er mann. Tingen er at han så egentlig ikke for seg at vi kom til å bli et par pga stor aldersforskjell. Hadde jeg latt ting skje den første natten så tror jeg faktisk ikke at det hadde blitt noe mer mellom oss, men han var nysgjerrig på meg. Lot han være nysgjerrig helt til han var så glad i meg at han ville inn i et forhold med meg likevel Anonymous poster hash: a9f24...8bb Så her har vi et bevis på at kvinner bruker sex om lokkemiddel. Anonymous poster hash: 8aa98...450 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #8 Skrevet 28. januar 2015 Jeg tenker at han selvfølgelig er ute etter sex. Han er jo en mann, og synes sikkert at du er attraktiv Det betyr dog ikke at han bare er ute etter sex. Signerer. Det er vanskelig å finne ut av hva en fyr er ute etter (med mindre han forteller det rett ut), før det er "for sent", det vil si før man har allerede ligget sammen. Er du villlig til å ta sjansen? Hvis ja- go for i. Hvis ikke - ikke gjør det. PS: Ikke gå i fellen og tro at det å "holde tilbake" på sex er noen garanti for at fyren ikke vil dumpe deg når han endelig får sex en gang etter den 10. daten deres. Anonymous poster hash: de142...e84 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #9 Skrevet 28. januar 2015 Er sex noe som du skal bruke som lokkemiddel for å få ham i et forhold? Tror du virkelig at det betyr noe om du overnatter hos han eller ikke om han ser på deg som forholdsmateriale? Anonymous poster hash: 8aa98...450 Det vet jeg ikke. Jeg vil egentlig bare vite hans intensjoner ts Anonymous poster hash: d05c9...775
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #10 Skrevet 28. januar 2015 Så her har vi et bevis på at kvinner bruker sex om lokkemiddel. Anonymous poster hash: 8aa98...450 Og det funket jo Neida.. Det hadde jo selvsagt litt med at jeg var redd det bare var det han var ute etter, og ville i så tilfelle ikke legge meg ned med han Anonymous poster hash: a9f24...8bb
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #11 Skrevet 28. januar 2015 PS: Ikke gå i fellen og tro at det å "holde tilbake" på sex er noen garanti for at fyren ikke vil dumpe deg når han endelig får sex en gang etter den 10. daten deres. Anonymous poster hash: de142...e84 Jeg holder ikke tilbake sex for en "garanti" om at han vil ha et forhold. Jeg bare lurte på hva dere tenkte intensjonene hans var ts Anonymous poster hash: d05c9...775
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #12 Skrevet 28. januar 2015 Jeg trenger synspunkt fra gutter/menn her!! ts Anonymous poster hash: d05c9...775
Kassiopeia Skrevet 28. januar 2015 #13 Skrevet 28. januar 2015 Om han bare er ute etter sex kommer jo veldig an på mannen, og ikke bare det faktum at han inviterer deg så tidlig til å sove over. Det høres veldig ut som starten på mitt forhold med min nåværende samboer. Han takket ja for å sove over en hel helg, og etter det var vi sammen hver eneste dag.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #14 Skrevet 28. januar 2015 Man kan jo faktisk aldri vite. Han jeg nå er sammen med inviterte meg også til å ligge over ganske tidlig, tror det var på date nummer 2 eller 3, men det var fordi han inviterte meg på noe som skulle hende på kvelden, og han bor et stykke unna. Jeg skulle få låne et gjesterom, men sånn ble det nå ikke .. hehe Vi er jo kjærester nå, så det er jo mulig at ikke alle er ute etter kun sexen. Men hvis du klarer å holde deg, for all del, da må du bare gjøre det Anonymous poster hash: 36fad...aee
Miklo Velka Skrevet 28. januar 2015 #15 Skrevet 28. januar 2015 (endret) Det eneste jeg reagerer litt på er at han har sagt til meg at jeg gjerne må komme hjem til han å sove etter kveldsvakt dersom jeg ønsker det, da han bort nærmere hvor jeg jobber, enn det jeg selv gjør. Anonymous poster hash: d05c9...775 Jeg kunne gjerne funnet på å tilby det samme selv, men i mitt tilfelle så hadde det vært en hyggelig gest, og ikke for å få sex. Jeg hadde sett på det som en mulighet for nærhet, og å bli bedre, og mere intimt kjent, uten sexen. Men det er litt ukjent farvann for meg, så om jenta hadde tatt iniativet, så er det ikke umulig at jeg hadde gitt etter, selv om jeg i utgangspunktet ville ha ventet sex. Hilsen mann. Endret 28. januar 2015 av Gibralfaro
Gjest HeiHade Skrevet 28. januar 2015 #16 Skrevet 28. januar 2015 Jeg vil tro han er interessert i sex, ja, men jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være galt. Du må selvfølgelig ikke ligge med ham hvis du ikke føler deg klar, men det er ikke lønnsomt å hele tiden gå rundt og se på sex som en negativ ting, eller å tro at fordi en mann har lyst til å ligge med deg så går datinga til helvete. Det er bare et naturlig neste steg for mange mennesker -- noen ønsker det tidligere enn andre. Det trenger aldeles ikke bety at han ikke respekterer deg eller ikke ønsker å inngå i et forhold med deg. Ta det som et kompliment, uansett om du blir med på det eller ikke.
guttemann Skrevet 28. januar 2015 #17 Skrevet 28. januar 2015 (endret) Som flere har kommentert allerede, er han selvfølgelig interessert i sex. Og selvfølgelig betyr det ingen ting. Menn mister ikke sexlysten når de er interessert i forhold Endret 28. januar 2015 av guttemann
Flibidy Flæbidy Skrevet 28. januar 2015 #18 Skrevet 28. januar 2015 Jeg vil tro han er interessert i sex, ja, men jeg skjønner ikke hvorfor det skulle være galt. Du må selvfølgelig ikke ligge med ham hvis du ikke føler deg klar, men det er ikke lønnsomt å hele tiden gå rundt og se på sex som en negativ ting, eller å tro at fordi en mann har lyst til å ligge med deg så går datinga til helvete. Det er bare et naturlig neste steg for mange mennesker -- noen ønsker det tidligere enn andre. Det trenger aldeles ikke bety at han ikke respekterer deg eller ikke ønsker å inngå i et forhold med deg. Ta det som et kompliment, uansett om du blir med på det eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #19 Skrevet 28. januar 2015 Overnatting er da helt naturlig i den fasen, og trenger ikke være snakk om sex med det første for det.Anonymous poster hash: 1e096...c0d
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #20 Skrevet 28. januar 2015 Heter han noe på M? Og slutter på is? Forøvrig enig med resten MEn føler du deg ikke klar, venter du selvfølgelig. Du må gjøre det du føler deg komfortabel med. Anonymous poster hash: d6f17...85f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå