Djungelvrål Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 (endret) Ute på reise, dagen etter å ha drukket alkohol eller etter lite søvn får jeg VELDIG hovne øyne. Blir bare verre med årene. Har ikke prøvd så mange øyegeler fordi jeg antar at de samtidig ikke gir like mye fukt som en krem. Concealer blir fort tørr på meg og legger seg fort i linjer så jeg er avhenging av fukt samtidig. Noen som har en mirakeløyegel å tipse om? Endret 28. januar 2015 av KG dama
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 Det er da fint at øynene dine virker. Tears Again kan du få på apoteket. Anonymous poster hash: 39cd4...c08
Djungelvrål Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2015 Det er selvfølgelig huden rundt øynene som blir hoven, ikke selve øyet. Det var vel ikke så vanskelig å skjønne. Optikeren selger ikke øyegel. 2
Gjest Solstråla88 Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Det er selvfølgelig huden rundt øynene som blir hoven, ikke selve øyet. Det var vel ikke så vanskelig å skjønne. Optikeren selger ikke øyegel. Joda, men for øyet. Om det er hovene øyelokk du snakker om har jeg kun god erfaring med en ting, og det er kald klut over øynene.
neon_sun Skrevet 28. januar 2015 #6 Skrevet 28. januar 2015 http://www.anatomicals.com.mt/shop/eye-care/puffy-the-eye-bag-slayer/ Dette er ikke gele, men har hatt utrolig god effekt på kjempehovne øyne.
Gjest Evans Skrevet 28. januar 2015 #7 Skrevet 28. januar 2015 (endret) Jeg har også tenkt på det i det siste. Mener jeg så en liten stift på apoteket for en god stund siden, fra vicy mener jeg det var. En avkjølende stift av noe slag som skulle få bort poser under øynene. Edit: Vichy mener jeg. Men jeg fant ikke den kremen jeg tenkte på første forsøk. Fant denne og denne i stede, kanskje det kunne være noe? Endret 28. januar 2015 av Evans
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #8 Skrevet 28. januar 2015 Det er selvfølgelig huden rundt øynene som blir hoven, ikke selve øyet. Det var vel ikke så vanskelig å skjønne. Optikeren selger ikke øyegel. Bare for å kverulere litt; optikeren selger øyegel beregnet til øynene (og ikke huden rundt) for dem som trenger det. Øyesalve også, faktisk. Så joda, det kunne misforstås *kverulere* Men når det er sagt; har du prøvd å smøre området med aloe vera? Det kan trekke huden sammen, også smører du en krem oppå når aloe veraen har trukket inn? Anonymous poster hash: 383b6...0c5
Gjest Evans Skrevet 28. januar 2015 #9 Skrevet 28. januar 2015 Oppdatering: Kjøpte denne fra Vichy. i stad! Ser ut som den funker fint! Deilig og kald å påføre. Ikke stift lenger, men rol-on. Lagt den i kjøleskapet så tenker det blir ektra kaldt og godt når kremen i seg selv er kald.
Gjest Klaveret Skrevet 28. januar 2015 #10 Skrevet 28. januar 2015 Kan ikke gi deg noen tips, men synes overskrifta de var morsom (enda godt øynene dine faktisk virker)
Djungelvrål Skrevet 28. januar 2015 Forfatter #11 Skrevet 28. januar 2015 Oppdatering: Kjøpte denne fra Vichy. i stad! Ser ut som den funker fint! Deilig og kald å påføre. Ikke stift lenger, men rol-on. Lagt den i kjøleskapet så tenker det blir ektra kaldt og godt når kremen i seg selv er kald. Har bestilt denne nå
Gjest Evans Skrevet 28. januar 2015 #12 Skrevet 28. januar 2015 Har bestilt denne nå Så bra! Håper du blir fornøyd også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå