AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Bare lurer. jeg kan gå dit alene og. jeg trenger det sosiale. skjønner meg ikke på de som stadig bare er på jobb, setter seg foran pcn når de er hjemme osv osv.. Anonymous poster hash: 582a4...8f6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Hvis kafeen heter starbucks, ja hvis ikke nei Anonymous poster hash: 9b7fb...e68 4
Kragebein Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Jeg skjønner meg ikke på folk som har energi til å gjøre noe annet enn å sitte foran pc-en når de kommer hjem fra jobb, men synes det er flott om de gjør det og liker det Tenker ikke noe mer om det, verken at de er kjedelige eller noe annet. 10
Jeapon Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Nei, synes ikke du er kjedelig! Elsker å gå på kafé, både alene og med andre. Driver også med "café hopping", elsker å prøve nye drikker og mat osv. 1
globalagogo Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Jeg syns det er kjedelig på cafe. Men det er fordi jeg forbinder det med skravling og barnevognmafiaen. Du liker jo det sosiale, så jeg vil objektivt sett si at du er langt fra kjedelig. 9
Cordelia Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 (endret) Det gjør da jeg og med jevne mellomrom bare for å komme ut litt. Gidder ikke sitte inn og sture bare fordi jeg er den ene single. Ser ikke helt hvorfor det skulle være noe spesielt ved det. Dessuten får jeg tenkt litt klarere over enkelte ting der, enn andre steder. Endret 28. januar 2015 av Cordelia 2
Teethgrinding Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Jeg har alltid syntes at det er litt kult med sånne som setter seg viggo på en café med avisen. Det er noe fransk og sjarmerende over det. Jatakk til å komme seg ut av huset! 7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #8 Skrevet 27. januar 2015 Jeg har alltid syntes at det er litt kult med sånne som setter seg viggo på en café med avisen. Det er noe fransk og sjarmerende over det. Jatakk til å komme seg ut av huset! Dette I tillegg ser jeg på folk som går alene på kafè som veldig interessante mennesker som virker til å trives i eget selskap. Anonymous poster hash: a080d...f79 2
Jade Skrevet 27. januar 2015 #9 Skrevet 27. januar 2015 Jeg elsker kylling, er jeg kjedelig? Forstår meg ikke på de som liker ertestuing... 6
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #11 Skrevet 28. januar 2015 Bare lurer. jeg kan gå dit alene og. jeg trenger det sosiale. skjønner meg ikke på de som stadig bare er på jobb, setter seg foran pcn når de er hjemme osv osv.. Anonymous poster hash: 582a4...8f6 Går alene på kafe? Er du ikke redd for at folk skal se rart på deg? At du kommer dit som en Viggo Venneløs. Anonymous poster hash: 4e09f...b84
Tiak Skrevet 28. januar 2015 #12 Skrevet 28. januar 2015 Nei, du har bare mer penger enn meg. Jeg skulle gjerne tatt med pensumboka og sittet på cafe om dagene, drukket gode drikker og spist gode lunsjer. Men lommeboka sier at jeg må holde meg hjemme, så da blir det få cafebesøk. 5
Noope Skrevet 28. januar 2015 #13 Skrevet 28. januar 2015 Jeg har alltid syntes at det er litt kult med sånne som setter seg viggo på en café med avisen. Det er noe fransk og sjarmerende over det. Jatakk til å komme seg ut av huset! Samme her! En person alene på café ser ikke feil ut i omgivelsene i det hele tatt. Hvis det hadde blitt mer mainstream hadde nok disse også begynt å hilse på hverandre, kanskje dele bord og prate om dagen sin etterhvert.
Gjest Kim Skrevet 28. januar 2015 #14 Skrevet 28. januar 2015 Personlig får jeg mark av å sitte på kafe, noen mennesker synes det er det beste i verden og kan sitter der i timesvis, jeg klarer ikke å forstå det.
Gjest Nosoul Skrevet 28. januar 2015 #15 Skrevet 28. januar 2015 Nei, jeg vil ikke si at du er kjedelig for at du liker å gå på cafè. Jeg er akkurat lik selv, sitter ofte på cafè lenge. Nyter en god kaffe, ser på mange ulike mennesker og tar livet helt med ro
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #16 Skrevet 28. januar 2015 Jeg blir veldig fort rastløs på kafé. På pub kan jeg sitte i mange timer, men på kafé drikker jeg opp kaffen min og går. Blir sittende maks en halv time. Anonymous poster hash: f81da...24b 2
Gjest Brillefin Skrevet 28. januar 2015 #17 Skrevet 28. januar 2015 Når jeg har mulighet (sett økonomisk) så elsker jeg å bare sitte på kafe, enten med venninne/venninner, eller alene. Når jeg er alene kan jeg gjerne ta med en bok, eller ta et blad/avis der å sitte å nyte en kaffekopp, og det sosiale rundt meg. Er ofte alene (utenom skole) ellers så det er veldig fint
MarianneE Skrevet 28. januar 2015 #18 Skrevet 28. januar 2015 Personlig får jeg mark av å sitte på kafe, noen mennesker synes det er det beste i verden og kan sitter der i timesvis, jeg klarer ikke å forstå det. Enig, all I need is a book and a nice cup of coffee....
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #19 Skrevet 28. januar 2015 Jeg elsker å gå på kafé! Skulle gjerne hatt flere venninner som er like opptatt av det som jeg. Anonymous poster hash: b6b4a...3a2
Alethia Skrevet 28. januar 2015 #20 Skrevet 28. januar 2015 Det er så koselig å gå på kafé. Skal si som hun over meg, skulle ønske jeg hadde flere venninner som likte det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå