Gå til innhold

Dyr i nøkkelringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen min sa hun hadde lest at det fantes nøkkelringer med levende dyr inni, som levde noen måneder. Er dette sant? Jeg har ikke sett de før. Men har lyst til å kjøpe, hvor kan jeg skaffe de?

Anonymous poster hash: 1226a...d7e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du lyst på dette? Med mindre svaret er "for å fri dyret", så burde du søke hjelp.

Anonymous poster hash: 60df3...664
  • Liker 13
Skrevet

Jah, det hørtes jo skikkelig koselig ut for dyrene.

Anonymous poster hash: b24c5...c0e

• Liker 4
Skrevet

Herregud, så jævlig.

Anonymous poster hash: c94b3...0b0
  • Liker 4
Skrevet

Er dette noe man ikke kan få kjøpt i Norge altså?

Skrevet

Håper virkelig ikke det går ann.

• Liker 1
Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

NEI! Heldigvis ikke.

• Liker 5
Skrevet

Håper du tuller nå...

Anonymous poster hash: 70c41...c49

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Det fører jo til smerte og lidelse for dyrene, og det er ikke tillatt etter dyrevelferdsloven.

• Liker 7
Skrevet

Selvfølgelig ikke. Det fører jo til smerte og lidelse for dyrene, og det er ikke tillatt etter dyrevelferdsloven.

Betyr dette at det er ulovlig ifølge norsk lov å handle de på nettet hvis man finner noen som tilbyr?

Gjest Hinkelpinkel
Skrevet

Betyr dette at det er ulovlig ifølge norsk lov å handle de på nettet hvis man finner noen som tilbyr?

Ja.

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg ikke lyst til å svare på, for jeg synes du virker som en ond person.

• Liker 2
Skrevet

Men hvorfor i alle dager har du lyst på slik?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Venninnen min sa hun hadde lest at det fantes nøkkelringer med levende dyr inni, som levde noen måneder. Er dette sant? Jeg har ikke sett de før. Men har lyst til å kjøpe, hvor kan jeg skaffe de?

Man får kjøpt dem på marked i kina. De putter små skilpadder og fisker i nøkkelringer, og sier "Vannet er næringsrikt, så den lever i noen måneder" for å lure tette folk som ikke forstår at dyr trenger mat.

Det er jo selvfølgelig bare usedvanlig uintelligente mennesker som går på dette, men det finnes overraskende nok mennesker som er så dumme.

Endret av Yme
  • Liker 14
Skrevet

Man får kjøpt dem på marked i kina. De putter små skilpadder og fisker i nøkkelringer, og sier "Vannet er næringsrikt, så den lever i noen måneder" for å lure tette folk som ikke forstår at dyr trenger mat.

Det er jo selvfølgelig bare usedvanlig uintelligente mennesker som går på dette, men det finnes overraskende nok mennesker som er så dumme.

Hva mener du med at de lurer folk? Hvis det ikke var næringsrikt ville de vel dødd med en gang?

Skrevet

Hva mener du med at de lurer folk? Hvis det ikke var næringsrikt ville de vel dødd med en gang?

Tror du virkelig at de ikke dør tekativt fort med engang?

Skrevet

Ikke med engang, de sulter ihjel.

Skrevet

Tror du virkelig at de ikke dør tekativt fort med engang?

*relativt

Skrevet

Ja det finnes. kjøper du nøkkelring med levenes dyr inni, er du en dyreplager. Vannet de lever skal være mat og næring. Men de vil dø tilsutt. Hadde du likt å ligge i en liten pose resten av livet ditt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...