Gå til innhold

Starter opp med treninga igjen -bekymra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dette er et i-landsproblem, jeg veit..

I september ødela jeg skulderen og begge festene til tilhørende krageben.

Etter tre år med målrettet og regelmessig trening, ble det bråstopp.

Nå skal jeg starte igjen, etter klarsignal fra lege og fysio. Jeg har blitt tjukk og svak.

Kostholdet startet jeg med for tre uker siden, så det er heldigvis i orden.

I morgen skal jeg i min første gruppetime, med den samme gjengen. I sommer var jeg topp 3, en av de sterkeste, i går på jobben klarte jeg ikke å løfte tapedispenseren med høyrearmen engang (der skaden lå).

Jeg vet ikke hva jeg kan forvente, jeg er nesten litt småflau over meg selv. Og jeg er redd for hva de andre på treningen kommer til å tenke om meg..,

Flere fra gruppa har sagt at de savner meg på treninga, men heg er så redd for at alt vil bli pinlig og at jeg ikke tør å dra tilbake igjen..

Vet ikke hvor jeg vil med dette men.. Det føles ut som samme gang jeg skulle sette fot på treningssenteret. Nesten så jeg vurderer å starte med å trene hjemme alene.

Anonymous poster hash: 54251...2a4

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Du har vært skadet. Du har vært borte lenge pga skaden. Ingen forventer at du skal komme inn og være i formen du var. Men muskler og en rutinert treningskropp husker :) Så start opp igjen med hevet hode og kos deg med treningen og med vennene du har der som har savnet deg. Formen kommer og du vil bli sterkere for hver uke :)

• Liker 1
Skrevet

Nå må du gi deg!

Anonymous poster hash: f9cca...e98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...