Gjest Coolaid Skrevet 6. august 2004 #1 Skrevet 6. august 2004 Noen som tror at Larissa virkelig fulgte hjertet sitt?
*Emma* Skrevet 6. august 2004 #3 Skrevet 6. august 2004 Nja jeg fulgte ikke så nøye med men jeg har lest på web-siden hennes at de fortsatt er sammen. (Selvom man visstnok fikk inntrykk av det motsatte i siste episode.) Vet ikke når programmet sluttet å filme men det må da være en stund siden....så kanskje hun virkelig fulgte hjertet?! Siden de har vært sammen såpass lenge liksom..... Skal se om jeg finner linken nå hvis noen er interessert....
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #4 Skrevet 6. august 2004 Hvem valgte hun?? Jeg gikk glipp av siste episode. Han lyse eller han mørke? Fortell gjerne hva som hendte siste episode
*Emma* Skrevet 6. august 2004 #5 Skrevet 6. august 2004 Her er linken jeg snakket om: http://www.larissameek.com/store/Gil_Larissa.php Hun valgte lyse - Gil!
Gjest 1111 Skrevet 7. august 2004 #6 Skrevet 7. august 2004 Jeg vet ikke, i og med at jeg ikke vet hva hun føler og tenker. Men - utifra hva hun sa og gjorde i programmet, så virker det som om hun ikke valgte rett. Hun hadde mye negativt å si om siste date med Gil, men bare positivt med han andre..
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2004 #7 Skrevet 7. august 2004 Noen som tror at Larissa virkelig fulgte hjertet sitt? Hjerte? Hvilket hjerte?
Gjest lilletroll Skrevet 8. august 2004 #8 Skrevet 8. august 2004 Tror at om Gil og Brian hadde sett indentiske ut hadde hun valgt Brian!! Men i og med at de ikke gjorde det klarte hun ikke få ordentlige følelser for Brian fordi han ikke var kjekk nok, og da har hun jo på en måte fulgt hjertet, da....om det er "shallow"? Ja, det synes jeg da!! (Men når det er sagt synes jeg jo Gil gjorde en grei figur helt til han tippet for det med Fabio...Tror Gil var en av de mer "dype" og intelligente "pene" mennene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå