Rød Skrevet 6. august 2004 #1 Skrevet 6. august 2004 Jeg er strålende fornøyd - har fått ordnet utrolig mye de siste tre dagene, og roen begynner å senke seg i , har nemlig stresset noe ...... :enig_animasjon: og det er ikke så uvanlig da!! Nå koser jeg meg iallefall!! Svigermor er frisør og skal sette opp håret mitt den STORE DAGEN - vi hadde en 'prøvetime' på tirsdag, det ble heelt perfekt!! Håper det bare blir enda bedre med siste finishen når det virkelig gjelder!! Har gjort avtale med konditoriet og selskapelokalene for å få planlagt detaljene, har vært hos en blomsterdekoratør som ga en utrolig bra magefølelse og buketten blir nok kjempefin , hun tegna kjolen og skrev en hel masse da vi var der ( imponert !!!)( vet ikke helt hvordan den blir tilslutt da, kjærsten skal snakke nærmere med de når jeg ikke er med......) Har kjøpt torselet og sko i dag , og kjolen er godt igang...( sys av en veninne!!) Dette er jo kjempegøy!! I tillegg styrer kjærsten mye med bordplassering og bordkortsanghefte kirkeprogram har liksom blitt hans greie, og han er godt på vei. Heldig med han !! Kjenner at jeg bare gleder meg masse - begynner å gå opp for meg at det skjer om ikke så lenge!! Skal gifte meg med verdens herligste mann - kjenner at jeg nesten bobler over her jeg sitter.....
Holly Hobbie Skrevet 7. august 2004 #5 Skrevet 7. august 2004 Kjenner igjen den følelsen....Du kan bare glede deg, det blir helt sikkert en fantastisk dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå