Gå til innhold

Hvordan få venner i voksen alder? Her er et tips:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere?? Tør dere??

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tør. Har gjort det flere ganger.

Anonymous poster hash: 47160...cfd
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er, har jeg fått høre, heldigvis en positiv person som andre trives rundt, så jeg føler jeg er på god vei :-)

Skal få arrangert en sammenkomst når barnevakten er ledig :-)

Anonymous poster hash: 38576...a62

• Liker 1
Skrevet

Hva tenker dere?? Tør dere??

Kan noen oppsummere, jeg gidder ikke se hele.

Anonymous poster hash: 9d174...7bb

Skrevet

Kan noen oppsummere, jeg gidder ikke se hele.

Anonymous poster hash: 9d174...7bb

Hvis du ikke klarer å sette av 6 minutter til å se noe du har lyst til å lære om, kan jeg tenke meg hvordan du er med andre ting i livet ditt også :)

Skrevet

Oi! Fyren har et poeng :) det er jo fort at venner forsvinner etter skolen og så blir det vanskelig å skaffe seg nye. Som student så får man jo endel venner, men gjerne fra en annen landsdel og det blir jo ikke det samme som å ha venner i nabolaget tenker jeg. Skal definitivt prøve ut disse tipsene. Det er ikke noe gøy å våkne opp midt i 20-årene og innse at man ikke har noen man kan bare stikke en kjapp tur innom etter jobben eller invitere på en kaffe :/ men det skal det bli årnings på nå tenker jeg :nigo:

Anonymous poster hash: d2b90...eb7

Skrevet

Oi! Fyren har et poeng :) det er jo fort at venner forsvinner etter skolen og så blir det vanskelig å skaffe seg nye. Som student så får man jo endel venner, men gjerne fra en annen landsdel og det blir jo ikke det samme som å ha venner i nabolaget tenker jeg. Skal definitivt prøve ut disse tipsene. Det er ikke noe gøy å våkne opp midt i 20-årene og innse at man ikke har noen man kan bare stikke en kjapp tur innom etter jobben eller invitere på en kaffe :/ men det skal det bli årnings på nå tenker jeg :nigo:

Anonymous poster hash: d2b90...eb7

Jeg har lært enormt mye av å følge Matthew og anbefaler videoene hans på det varmeste! Også kurset hans for damer. Har tatt det selv om det endret tankegangen min enormt! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...