AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Dette er det jeg har spist i dag( og som jeg bruker) Frokost: Ett husmann knekkebrød med 1.5 skive hamburgerrygg +vann. Lunsj: Samme. Middag: 1.3 gilde kjøttkaker med brunsaus og en potet. Kveldsmat: samme som middag. Og jeg bruker alltid å ta en frukt til kveldskos. Blir dette veldig feil av meg å spise?Anonymous poster hash: a5318...5b5
Alethia Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 (endret) Vil ikke si at det er direkte feil, men syntes det hørtes litt lite ut. Bra du spiser frukt og grønnsaker da! Du kan jo prøve å presse i den en halv potet ekstra. Jeg er veldig tynn, og spiser lite selv, så hater å høre sånt. Men siden du legger det ut her så tar jeg meg friheten Endret 27. januar 2015 av Alethia 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 ALTFOR lite. Anonymous poster hash: 37d3a...ad1 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Veldig lite og ikke en eneste grønnsak? Anonymous poster hash: fc623...ada 6
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Veldig lite og ikke en eneste grønnsak?Anonymous poster hash: fc623...ada Hun spiser da faktisk en hel potet både til middag og kvelds, hvilket blir hele to grønnsaker Anonymous poster hash: 330b6...69d 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Alt for lite mat kjære deg. Det er jo ikke mer enn en 7-800 kalorier kanskje? Mindre enn hva en 2-åring spiser. Om du er usikker på hvor mye du bør spise, hva med en kalori-teller a la my fitness pal f.eks.? Der kan du også regne ut hvor mange kalorier du trenger hver dag for å gå ned/opp/holde deg stabil. Ellers er det fint at du spiser grove knekkebrød og frukt/grønt! Men skulle gjerne vært enda mer av det, samt proteiner og sunt fett:) Anonymous poster hash: c65cd...6bb 5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #8 Skrevet 27. januar 2015 Veldig lite og ikke en eneste grønnsak? Anonymous poster hash: fc623...ada Ups glemte det, bruker alle slags grønnsaker sammen med middagen! Elsker det!Anonymous poster hash: a5318...5b5
Pringle Skrevet 29. januar 2015 #9 Skrevet 29. januar 2015 Hvis du synes du må spørre om det er feil, er det et tegn på at det er feil. Hvorfor spiser du så lite? 1
Rosewood Skrevet 29. januar 2015 #10 Skrevet 29. januar 2015 Det hørtes veldig lite ut... Du kommer til å gå på en smell om du fortsetter sånn 1
kjøttmeis Skrevet 29. januar 2015 #11 Skrevet 29. januar 2015 Synes bare det høres lite ut egentlig. Kanskje du skal prøve å spise litt mer?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #12 Skrevet 29. januar 2015 Alt for lite i mengde, for lite grønnsaker og for lite variert. Anonymous poster hash: b7555...6b1
LittDiva Skrevet 29. januar 2015 #13 Skrevet 29. januar 2015 Alt for lite . Jeg hadde spist alt det der til et måltid om jeg skulle blitt mett.
Mona26 Skrevet 2. februar 2015 #14 Skrevet 2. februar 2015 Jeg er i utgangspunktet ikke for kaloritellig, men du burde kanskje prøve det? For dette er DRØYT lite. Dessuten er det litt næringsfattig og minimalt med protein. Slanking trenger ikke å bety at du skal spise så lite at det gjør vondt. -heller at du velger bort matvarer med masse kalorier i. Du kan glatt spise tre Knekkebrød til frokost. Velger du annet en husmann ( eks rugsprø som har ca 40 kcal pr skive) får du mer mat for kaloriene. Lunsj kan eksempelvis bestå av en omelett med to egg, en brødskive og litt grønnsaker ved siden av, slik som paprika, agurk og ruccula. Det er ikke noe galt i å spise kjøttkaker, men prøv å få i deg mer "rene" produkter slik som kyllingfilet, fisk eller kanskje en biff er du som meg og ikke er så glad i ris/pasta/poteter kan du spise mer kjøtt. Ha gjerne saus til, bare skjekk at det ikke er veldig mye smør i. Og selvfølgelig masse deilige grønnsaker. Til kvelds og mellom måltider kan du jo spise yoghurt(er), bær, frukt o.l. For øyeblikket er vaniljekesam ( jeg smaker ikke forskjell på mager og vanlig så jeg velger mager) med frosne bær i. Lar du det stå litt så blir kesamen litt is aktig og bærene er ikke Steinharde. Kjempe godt, litt søtt og litt syrlig. Lykke til 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå