AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Tror dere at det kommer til å bli mer utroskap eller flere "litt-på-kanten" bilder som blir sendt, nå som Snapchat har gjort det utilgjelgelig for folk å se andres Best Friends? Anonymous poster hash: eec0a...e21
Gjest Haaploes Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Helt greit at den listen forsvinner, for den har da sannelig ikke alltid vært riktig.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Ja. Så nå gjelder det å finne en fyr som er så trofast at han på egenhånd ikke har lyst til å gjøre slike ting, fordi nå blir det umulig å vite. Anonymous poster hash: 64ab8...544 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Har den forsvunnet? Ja... Anonymous poster hash: eec0a...e21
lillsunshine Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Ja... Anonymous poster hash: eec0a...e21 Jeg kan nå fremdeles se mine venners besteliste.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Jeg kan nå fremdeles se mine venners besteliste. Da har du ikke fått oppdateringen enda. Den kom nettopp, litt ulik tid. Anonymous poster hash: 64ab8...544
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #8 Skrevet 27. januar 2015 Jeg kan nå fremdeles se mine venners besteliste. Da vil det nok skje innen kort tid. Anonymous poster hash: eec0a...e21
lillsunshine Skrevet 27. januar 2015 #9 Skrevet 27. januar 2015 Da har du ikke fått oppdateringen enda. Den kom nettopp, litt ulik tid. Anonymous poster hash: 64ab8...544 Ser man det. Men dette synest jeg faktisk er alvorlig bra. Nå kan det bli slutt på spekulasjoner ogsåvidere. Jeg tror egentlig folk ikke har brydd seg om å være forsiktig i utgangspunktet. Vet ikke om det direkte fører til utroskap, men det gjør nok kanskje til at noen ikke er så redde for å at en navn skal havne på topplisten og kan begynne å sende bilder til akkurat hvem de har lyst til
lillsunshine Skrevet 27. januar 2015 #10 Skrevet 27. januar 2015 Hurra!!! Ingen flere tråder på KG om spekulasjoner rundt hvem som er på bestevennlista til kjæresten. Bare å sprette vinen. 17
Lillie Skrevet 27. januar 2015 #11 Skrevet 27. januar 2015 Hurra!!! Ingen flere tråder på KG om spekulasjoner rundt hvem som er på bestevennlista til kjæresten. Bare å sprette vinen. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #12 Skrevet 27. januar 2015 Hurra!!! Ingen flere tråder på KG om spekulasjoner rundt hvem som er på bestevennlista til kjæresten. Bare å sprette vinen. Dessverre vil den komme tilbake (har de skrevet selv). Anonymous poster hash: 6c787...a7e
lillsunshine Skrevet 27. januar 2015 #13 Skrevet 27. januar 2015 Dessverre vil den komme tilbake (har de skrevet selv). Anonymous poster hash: 6c787...a7e Hva for no? Så det hele er et sosialt ekspriment for å lure disse dustekjærestene til å tro at de nå kan kan sende til hvem de vil uten at dama får vite det, men som kommer til å bli tatt på senga (hoho, iallfall ikke bokstavlig) når lista plutselig kommer rekendes tilbake på ei fjøl? Faen ta snapchat. Ser alle for meg trådtitlene. "Kjæresten har tre ukjente jenter på topp på snapchatlisten. Er han utro?". Kommer til å bli mange samlivsbrudd av dette.
dillyduzit Skrevet 27. januar 2015 #14 Skrevet 27. januar 2015 Hva for no? Så det hele er et sosialt ekspriment for å lure disse dustekjærestene til å tro at de nå kan kan sende til hvem de vil uten at dama får vite det, men som kommer til å bli tatt på senga (hoho, iallfall ikke bokstavlig) når lista plutselig kommer rekendes tilbake på ei fjøl? Faen ta snapchat. Ser alle for meg trådtitlene. "Kjæresten har tre ukjente jenter på topp på snapchatlisten. Er han utro?". Kommer til å bli mange samlivsbrudd av dette. Ser for meg "boomen" med utro?, hva holder han på med? Snapchat..? etc trådene som vil dukke opp om ikke alt for lang tid.
lillsunshine Skrevet 27. januar 2015 #15 Skrevet 27. januar 2015 Ser for meg "boomen" med utro?, hva holder han på med? Snapchat..? etc trådene som vil dukke opp om ikke alt for lang tid. Jaja.. Det er forsåvidt også en grunn til å forsette å drikke vin. Ingen grunn til å sette korken på flaska.
dillyduzit Skrevet 27. januar 2015 #17 Skrevet 27. januar 2015 Jaja.. Det er forsåvidt også en grunn til å forsette å drikke vin. Ingen grunn til å sette korken på flaska. Lurer nesten på om det er på tide å innføre et glass vin (eventuelt vodka) før man logger seg inn på kg. Bare sånn at man kanskje kan se litt humor i det hele.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #18 Skrevet 27. januar 2015 Jeg kan ikke se BF-listen til noen andre enn han fyren jeg har en crush på.. haha, han har jeg sjekket listen til hele tiden, og han er den eneste som fremdeles har BF-liste. Skjer m. det? Anonymous poster hash: 2a41d...b49
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #19 Skrevet 27. januar 2015 https://support.snapchat.com/a/bestfriends det er fortsatt håp for snokerne Anonymous poster hash: 6d38b...00a
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #20 Skrevet 27. januar 2015 https://support.snapchat.com/a/bestfriends det er fortsatt håp for snokerne Anonymous poster hash: 6d38b...00a Hm? Anonymous poster hash: eec0a...e21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå