Gjest Lilleulv Skrevet 6. august 2004 #1 Skrevet 6. august 2004 I sommer har jeg brukt L'oréal color resist vannfast øyenskygge og rimmel 100% waterproof mascara. Er kjempefornøyd med øyenskyggen som sitter som et skudd og som har fin farge (007, taupe). Mascaraen sitter oxo bra, men gir ikke noe særlig effekt annet enn farge på vippene. Kjøpte den i brunsvart, for vil ikke se så sminka ut på stranda... Bruker oxo lipfinity everlites som sitter veldig bra. Hva slags erfaringer har dere med vannfast sminke? Vurderer å kjøpe maybelline sky high curves i vannfast neste gang, noen som vet om denne er bra?
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #2 Skrevet 6. august 2004 Mine erfaringer: don't go there! På en eller annen måte står øynene mine på krigsfot med vannfaste mascaraer, eneste unntaket er Max Factor, som er helt OK. Neste gang skal jeg rett og slett permanentfarge vippene, så får det holde. Utover det bruker jeg ikke sminke i sola.
Gjest Odense Skrevet 6. august 2004 #3 Skrevet 6. august 2004 Bruker dere sminke på stranden da?? Uansett, lancome sine vannfaste maskara gir volum og sitter nesten litt for fast, problemer med å få den av..
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #4 Skrevet 6. august 2004 Nope, ingen sminke på stranda. Har prøvd med mascara, men den er borte etter litt gnikking og tørking (jeg er mer i vannet enn på stranda), ellers synes jeg stort sett sminke på stranda er litt harry, eventuelt sør-europeisk
Gjest Odense Skrevet 6. august 2004 #5 Skrevet 6. august 2004 Nope, ingen sminke på stranda. Har prøvd med mascara, men den er borte etter litt gnikking og tørking (jeg er mer i vannet enn på stranda), ellers synes jeg stort sett sminke på stranda er litt harry, eventuelt sør-europeisk Enig der ja...serlig visst en har kjempe svære ringer i ørene..Jada har sett en del av dem på stranden i år...
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #6 Skrevet 6. august 2004 Og solbriller når de svømmer Slikt minner meg om sydenferier; italienske/spanske jenter som tar på seg leppestift på stranda.
Gjest Lilleulv Skrevet 6. august 2004 #7 Skrevet 6. august 2004 Jeg må nesten ha litt sminke jeg... :oops: Sminker ikke huden, men føler meg ikke vel på stranda med venner uten litt sminke. Bada masse i dag, og ingenting av sminken gikk av. Men tar meg ikke i ansiktet da... Jeg sminker meg vanligvis ganske mørkt rundt øynene... brun øyenskygge, svart mascara, svart kajal, så uten noen ting blir det så uvant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå