Gå til innhold

Føtter og sko

Sklir du ut av skoene når du sitter på cafe?  

1. 1. Sklir du ut av skoene når du sitter på cafe?

• Ja, og jeg gjør det nok ubevisst
      6
    • Ja, og jeg gjør det bevisst
      5

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har sett flere innlegg her om dameføtter og sko og at utrolig mange menn synes dette er sexy. Omtrent alle damer jeg ser på cafeer nå om sommeren klarer ikke å holde skoene i ro på bena. De sklir ut av dem, løfter de opp ved å trå på hælen eller løfter de med tærne. Krysser bena ved anklene og lar skoen skli ut .Jeg kunne tenke meg å holde en avstemming om hvor mange damer som gjør dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Catwoman
Skrevet

Du skal ha en avstemming på hvor mange damer som gjør dette... også er svaralternativene bare ja? :roll:

Skrevet

Det var jo ikke så vanskelig å velge på denne avstemningen... Jeg svarte JA :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Sorry! Jeg skrev nei som alternativ, men det kom tydeligvis ikke med. Dere som svarer at dere gjør det bevisst, er det for å tiltrekke dere oppmerksomhet eller hva?

Gjest gjesta
Skrevet

Ser ikke alternativet nei jeg...

så jeg svarte ja :wink:

Skrevet

Ja, jeg kipper av meg skoene bevisst dersom jeg får anledning...

Men jeg hadde ingen anelse om at det var så "sexy," jeg for min del syns føtter det omtrent det mest "turn-off" som finnes....

Skrevet
Ja, jeg kipper av meg skoene bevisst dersom jeg får anledning...  

Men jeg hadde ingen anelse om at det var så "sexy," jeg for min del syns føtter det omtrent det mest "turn-off" som finnes....

Føtter er ekkelt!

Skrevet

Hvis jeg sitter på en cafe med vonde sko som jeg har vandret flere kilometer i så sklir jeg nok ut av skoene. Eller hvis det er varmt og klamt oppi der. Men har vel aldri gjort noe slik for å prøve å få oppmerksomhet/være sexy.

Skrevet

Nei, vi må nok passe oss, ~viva~ så ikke vi blir rent ned av lystne mannfolk som sikler etter våre svette tær..... :ler:

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg vet forøvrig ikke om en eneste mann som synes dette er spesielt sexy, hvorfor skulle det være det?

Skrevet

dette hadde jeg ikke tenkt på at det finnes konsekvenser på altså :roll:

jeg gjør det ja..men ikke for noen sexuell grunn?

visste ikke at menn synes dette var sensuelt engang?

Gjest Fighter
Skrevet

Nei. Jeg lar skoene være på. Med mindre jeg har skada meg og må se om foten er hoven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...