Christy Skrevet 6. august 2004 #1 Skrevet 6. august 2004 Hvilken av disse synes dere er best? Har selv ikke prøvd noen av disse ennå. Hørt mye bra om St.tropez her inne og lurer litt på denne. Vil ha en som gir tydelig farge, blir aldri helt brun i ansikt og på armene. Den siste jeg har forsøkt er Lancome sin, men den er litt kjedelig på en måte, fester seg ikke nok.
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2004 #2 Skrevet 6. august 2004 Har bare prøvd St. Tropez. Den gir fin farge, men lukter død og fordervelse... Måtte til slutt gi den til en venninne.
Gjest Cuddly Skrevet 6. august 2004 #3 Skrevet 6. august 2004 Har prøvd begge, FB gir best farge men har en ELENDIG flaske. ST gir grei farge egentlig, og flaska er bra (pumpe). Har brukt den nå i sommer, og liker den bedre enn til å begynne med - blir kjøpt på nytt. Begge er i lotion. Syns for øvrig ikke at ST lukter SÅ ille - helt til å leve med, da er FB verre etter min smak. Du må nesten bare prøve begge, det er jo en veldig individuell sak dette med selvbruning. Men om disse er bedre enn "vanlig" selvbruning? JA!
punkyB Skrevet 6. august 2004 #4 Skrevet 6. august 2004 Jeg har brukt ST og er veldig fornøyd med den - synes fargen blir veldig bra og ser naturlig ut. Lønner seg å bruke hansker når du smører på. Synes lotionen er bedre enn sprayen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå