AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Hvordan hadde dere tolket den setningen? Vi dater bare pr idag Anonymous poster hash: 6fefc...684
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Det blir lite kjøtt på kølla og han vil gjerne ha mer... Ekkel type, hadde funnet meg en annen Anonymous poster hash: b5a33...9d0 4
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Det blir lite kjøtt på kølla og han vil gjerne ha mer... Ekkel type, hadde funnet meg en annen Anonymous poster hash: b5a33...9d0 Sex er ikke digg for deg? Anonymous poster hash: 2e4ed...9f0
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Skjønte ikke hva han mente.I hvilken sammenheng ble dette sagt? Anonymous poster hash: fd8d0...737 4
Poserose Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 Få sms mellom hver gang dere møtes? Lite god mat, fordi du er veldig flink til å lage mat? Lite søvn, fordi han sover best når han holder rundt deg? Så lite klining mellom hver gang, fordi han tross alt bare er på byen og kan hooke med andre hver lørdag? Mulighetene er mange!
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Det er satt i sammenheng med sex. Bare usikker på om han vil noe mer eller om han kunne tenke seg fast FF..Anonymous poster hash: 0e024...519
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Det er satt i sammenheng med sex. Bare usikker på om han vil noe mer eller om han kunne tenke seg fast FF..Anonymous poster hash: 0e024...519 Lite sex mellom hver gang det blir sex? Anonymous poster hash: 7f912...c3c 2
Gjest HeiHade Skrevet 27. januar 2015 #8 Skrevet 27. januar 2015 Hvorfor spør du ikke han som sa det? Alt du trenger å si er "hva mener du?" så får du svaret ditt. 7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #9 Skrevet 27. januar 2015 Lite sex mellom hver gang det blir sex? Anonymous poster hash: 7f912...c3c Tror han mente at det går for lang tid mellom hver gang..Hvorfor spør du ikke han som sa det? Alt du trenger å si er "hva mener du?" så får du svaret ditt. Jo det hadde helt klart vært det enkleste, men vi er enige om å ta ting som de kommer.. Redd for å pushe på jeg da Anonymous poster hash: 0e024...519
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #10 Skrevet 27. januar 2015 Sex er ikke digg for deg? Anonymous poster hash: 2e4ed...9f0 Elsker sex, hater sutrende klagende menn som hviner om sex hele tiden... Anonymous poster hash: b5a33...9d0 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #11 Skrevet 27. januar 2015 Tror han mente at det går for lang tid mellom hver gang.. Jo det hadde helt klart vært det enkleste, men vi er enige om å ta ting som de kommer.. Redd for å pushe på jeg da Anonymous poster hash: 0e024...519 Ikke for å ødelegge stemninga, men ingen her kan med 100% sikkerhet fortelle deg nøyaktig hva han mener. Det er ingen vits i å gå rundt grøten og "tolke" deg for deg selv, du blir nok nødt til å spørre han. Anonymous poster hash: edb11...683 1
Noope Skrevet 27. januar 2015 #12 Skrevet 27. januar 2015 Tror han mente at det går for lang tid mellom hver gang.. Jo det hadde helt klart vært det enkleste, men vi er enige om å ta ting som de kommer.. Redd for å pushe på jeg da Anonymous poster hash: 0e024...519 Hvis du ikke tør å spørre hva han mener med en enkelt setning, så har han deg virkelig tvinnet rundt lillefingeren. Det å spørre "hva mener du" er ikke å pushe på. 2
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #13 Skrevet 27. januar 2015 Hvis du ikke tør å spørre hva han mener med en enkelt setning, så har han deg virkelig tvinnet rundt lillefingeren. Det å spørre "hva mener du" er ikke å pushe på. Han har meg ikke rundt lillefingeren, er bare jeg som er redd for å bli avvist eller skremme han bort..Anonymous poster hash: 0e024...519
Noope Skrevet 27. januar 2015 #14 Skrevet 27. januar 2015 Han har meg ikke rundt lillefingeren, er bare jeg som er redd for å bli avvist eller skremme han bort..Anonymous poster hash: 0e024...519 Da har han deg jo rundt lillefingeren. Hvis du tror han blir skremt vekk av et slikt spørsmål, så er kommunikasjonen deres så dårlig at forholdet kommer ikke til å bli noe morsomt for ham heller. En gutt kan ikke trives med en stum jente. 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #15 Skrevet 27. januar 2015 Da har han deg jo rundt lillefingeren. Hvis du tror han blir skremt vekk av et slikt spørsmål, så er kommunikasjonen deres så dårlig at forholdet kommer ikke til å bli noe morsomt for ham heller. En gutt kan ikke trives med en stum jente. Dårlig kommunikasjon har vi ja, ingen tvil om det;) Han er ikke så snakksalig av seg han heller altså, så tror vi stiller likt der. Kanskje vi begge er litt redde? Vurdert å backe helt unna, men så vil hjerte noe helt annet:/Anonymous poster hash: 0e024...519
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #16 Skrevet 28. januar 2015 Dårlig kommunikasjon har vi ja, ingen tvil om det;) Han er ikke så snakksalig av seg han heller altså, så tror vi stiller likt der. Kanskje vi begge er litt redde? Vurdert å backe helt unna, men så vil hjerte noe helt annet:/Anonymous poster hash: 0e024...519 Klassisk....er mange sånne menn. De er ikke noe å samle på. Det du skal fokusere på er: gjør han deg trygg og komfortabel med å være deg selv, sånn at du tør å stille de spørsmålene du lurer på? Da kan du beholde ham. IKKE kast bort tida di med å gå og håpe at det blir bedre, starter forholdet med at du er usikker og kommunikasjonen er dårlig så blir det neppe bedre. I en alder av 35 og med 25 menn på cv kan jeg trygt si at når fyren er noe å samle på, så vet du det i løpet av de to første ukene dere treffes. Han gjør deg trygg og du behøver ikke skrive inn på et forum for å spørre hva han mener med det han sier (jeg har vært der selv)! Anonymous poster hash: b7503...f01 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #17 Skrevet 28. januar 2015 Ikke rart i at folk har problemer i datingfasen når man ikke klarer å kommunisere med hverandre! Tros det at et forhold kan overleve på å holde kjeft? Anonymous poster hash: 07ae1...5ee 1
got2go Skrevet 28. januar 2015 #18 Skrevet 28. januar 2015 Å spørre hva han mener når han sier noe, er ikke å mase eller pushe på.
jerome Skrevet 28. januar 2015 #19 Skrevet 28. januar 2015 Dump han for hans egen del. Om du ikke klarer spørre han rett ut om enkle ting som dette, så tyder det på dårlig kommunikasjon mellom dere. Hva skal du gjøre hver eneste gang du lurer på noe? Komme løpende til forum/venninner? Spar han for massitvt hodebry og dårlig kommunikasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #20 Skrevet 28. januar 2015 Klassisk....er mange sånne menn. De er ikke noe å samle på. Det du skal fokusere på er: gjør han deg trygg og komfortabel med å være deg selv, sånn at du tør å stille de spørsmålene du lurer på? Da kan du beholde ham. IKKE kast bort tida di med å gå og håpe at det blir bedre, starter forholdet med at du er usikker og kommunikasjonen er dårlig så blir det neppe bedre. I en alder av 35 og med 25 menn på cv kan jeg trygt si at når fyren er noe å samle på, så vet du det i løpet av de to første ukene dere treffes. Han gjør deg trygg og du behøver ikke skrive inn på et forum for å spørre hva han mener med det han sier (jeg har vært der selv)! Anonymous poster hash: b7503...f01 Men det er nettopp det, med han er jeg 100% meg selv, i tillegg føler jeg meg trygg på en måte jeg aldri før har gjort...Dump han for hans egen del. Om du ikke klarer spørre han rett ut om enkle ting som dette, så tyder det på dårlig kommunikasjon mellom dere. Hva skal du gjøre hver eneste gang du lurer på noe? Komme løpende til forum/venninner? Spar han for massitvt hodebry og dårlig kommunikasjon. Så at han sender blanda signaler er ok? Hadde han sagt det Face til Face hadde jeg spurt, men alt kan misforståes og tolkes feil på meldinger.. Jeg spør om en tolkning, siden det er mange måter å tolke en setning på Anonymous poster hash: 0e024...519
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå