AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Ønsker meg egentlig denne lampen (som jeg har skrevet om her inne tidligere): http://www.landofnod.com/dotted-glow-table-shade-and-half-karat-base/f14155- men på grunn av forskjell i spenning, er det altså ikke aktuelt å bestille fra USA. Tenker derfor at det kan være mulig å lage noe lignende selv, hvis jeg får tak i en rund lampefot. Det er derimot lettere sagt enn gjort ... Har forsøkt å google litt, men synes ikke jeg finner noe særlig. Kanskje noen andre vet? Anonymous poster hash: 3c924...94c
Dolce Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Ønsker meg egentlig denne lampen (som jeg har skrevet om her inne tidligere): http://www.landofnod.com/dotted-glow-table-shade-and-half-karat-base/f14155- men på grunn av forskjell i spenning, er det altså ikke aktuelt å bestille fra USA. Tenker derfor at det kan være mulig å lage noe lignende selv, hvis jeg får tak i en rund lampefot. Det er derimot lettere sagt enn gjort ... Har forsøkt å google litt, men synes ikke jeg finner noe særlig. Kanskje noen andre vet? Anonymous poster hash: 3c924...94c Det er superenkelt å skifte!
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Det er superenkelt å skifte! Ja, jeg vet at det finnes transformatorer, men på grunn av forsikring og brannsikkerhet er det altså ikke aktuelt (nå er dessuten akkurat denne kampen utsolgt i nettbutikken deres også). Anonymous poster hash: 3c924...94c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Du kan finne slike runde lamper på bruktbutikker dersom du tenker å spraylakkere den. Anonymous poster hash: 5abcc...901
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #5 Skrevet 27. januar 2015 leste "land rumpefot" Anonymous poster hash: affdb...63b
Dolce Skrevet 27. januar 2015 #6 Skrevet 27. januar 2015 Ja, jeg vet at det finnes transformatorer, men på grunn av forsikring og brannsikkerhet er det altså ikke aktuelt (nå er dessuten akkurat denne kampen utsolgt i nettbutikken deres også). Anonymous poster hash: 3c924...94c Jeg mente ikke transformator. Men å skifte hele "innmaten". Uansett betyr det jo ikke noe sålenge den er utsolgt. Tenker forøvrig på alle de 80/90-talls bordlampene jeg hadde som var runde. Type Ikea. For lenge siden. Alle har havnet i søpla....
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #7 Skrevet 27. januar 2015 Jeg mente ikke transformator. Men å skifte hele "innmaten". Uansett betyr det jo ikke noe sålenge den er utsolgt. Tenker forøvrig på alle de 80/90-talls bordlampene jeg hadde som var runde. Type Ikea. For lenge siden. Alle har havnet i søpla.... Haha, du er morsom! Enkelt for deg, kanskje. Jeg er stolt når jeg klarer å montere IKEA-møbler. Men ja, det hjelper uansett ikke når lampen er utsolgt. Anonymous poster hash: 3c924...94c
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #8 Skrevet 27. januar 2015 Du kan finne slike runde lamper på bruktbutikker dersom du tenker å spraylakkere den. Anonymous poster hash: 5abcc...901 Får forsøke å finne en bruktbutikk, da! Anonymous poster hash: 3c924...94c
charactouy Skrevet 28. januar 2015 #9 Skrevet 28. januar 2015 Fretex? Jeg tror det var der min mors gamle lamper havnet.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #10 Skrevet 28. januar 2015 Ja, får sjekke Fretex eller andre bruktbutikker nå som det ikke er loppemarkedsesong. Så at det var noen på Finn også, men det er en nødløsning hvis jeg ikke finner noe annet sted. Takk for tips! Anonymous poster hash: 3c924...94c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå