AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Vi har vært prøvere i 2 år nå uten at det har skjedd noe enda. mistet håpet, men begynte igjen nå for 2 mnd siden. Men for 3 dager siden begynte jeg med masse slim, og mer blod enn det jeg har hatt før, så mye at jeg måtte ha på meg bind. Så dagen etterpå fortsatte det, også stoppet det med litt rosa på papiret. Men idag begynte jeg i 12 tiden med skikkelig mensensmerter. Hvorfor kommer smertene så seint? Har ikke noe slim eller blod nå.. Anonymous poster hash: 8c824...ec2
glassmanet Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Festesmerter? Hvor lenge er det siden eggløsning?
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Festesmerter? Hvor lenge er det siden eggløsning? Smertene har gitt seg nå. Men det er 2-3 dager siden eggløsningen var der. Har tenkt på festesmerter, men jeg trodde de kom lenge etterpå? Anonymous poster hash: 8c824...ec2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #4 Skrevet 29. januar 2015 TS her, i går kveld rundt 6 tiden på kvelden så begynte jeg å spotte igjen, med smerter, og gjør det fortsatt. Noen som har noen tips om hva det kan være? Kan festeblødninger/smerter være det jeg har nå? Orker ikke å bli skuffet igjen.. men jeg har aldri vært sånn før. Så bare lurte. Anonymous poster hash: 8c824...ec2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #5 Skrevet 29. januar 2015 Vet du når el var? Hvor mange dpo er du? Skjønte ikke helt, men hadde du slim og blødninger samtidig? Etter el hadde jeg smerter som kunne minne om mens etter el..Anonymous poster hash: bc620...dba
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 Vet du når el var? Hvor mange dpo er du? Skjønte ikke helt, men hadde du slim og blødninger samtidig? Etter el hadde jeg smerter som kunne minne om mens etter el..Anonymous poster hash: bc620...dba Jeg har ikke helt fått dreisen på dette med mensen, el osv.. Men kan skrive når jeg fikk hva.. Den 14 fikk jeg mensen. Varte i 4-5 dager. Enten så var det 24. eller 25. januar jeg begynte med skikkelig slim fra skjeden, det pleier jeg å få nesten hver mnd, bare ikke så mye som nå. Også blødde jeg mer enn det jeg pleier under el. Så den 27, så skrev jeg her, da hadde det gitt seg og ikke hatt noesom helst. Men jeg begynte å blø igjen den 28, og fikk mensenkramper, sånne små murringer. Og idag har det gitt seg igjen. Smertene satt for det meste på venstre side. Kan det bare være el som kødder? Anonymous poster hash: 8c824...ec2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #7 Skrevet 29. januar 2015 Har du blitt undersøkt for endometriose?Anonymous poster hash: 34929...7bc
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #8 Skrevet 29. januar 2015 Har du blitt undersøkt for endometriose?Anonymous poster hash: 34929...7bc Nei, det har jeg ikke. Vært hos gyn en gang og ho fant ingenting galt. Anonymous poster hash: 8c824...ec2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #9 Skrevet 29. januar 2015 Jeg vet jeg fikk el slim en uke før el testen ble positiv. Men pleier du å blø under el? Er det vanlig? Mulig jeg er litt dum altså Anonymous poster hash: bc620...dba
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #10 Skrevet 29. januar 2015 Det er ikke festeblødning, men EL blødning/smerter. Noen har det. Anonymous poster hash: 7ea2b...545
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #11 Skrevet 29. januar 2015 Jeg vet jeg fikk el slim en uke før el testen ble positiv. Men pleier du å blø under el? Er det vanlig? Mulig jeg er litt dum altså Anonymous poster hash: bc620...dba Jeg pleier ikke å legge merke til el utenom litt slim og noen ganger smerter, som går over samme dag. Men nå har jeg blødd siden 24-25(?) og begynte å blø igjen nå. Bare sånn blod i slimet, nå er det så mye igjen så jeg må bruke bind. Anonymous poster hash: 8c824...ec2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #12 Skrevet 29. januar 2015 Jeg pleier ikke å legge merke til el utenom litt slim og noen ganger smerter, som går over samme dag. Men nå har jeg blødd siden 24-25(?) og begynte å blø igjen nå. Bare sånn blod i slimet, nå er det så mye igjen så jeg må bruke bind. Anonymous poster hash: 8c824...ec2 Har du vært til noen form for utredning? Noen her spurte om det kunne være festeblødning, men det sa du nei til.. Aner ikke hva årsaken til at du opplever smerter/blødninger! Anonymous poster hash: bc620...dba
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #13 Skrevet 30. januar 2015 Har du vært til noen form for utredning? Noen her spurte om det kunne være festeblødning, men det sa du nei til.. Aner ikke hva årsaken til at du opplever smerter/blødninger!Anonymous poster hash: bc620...dba Nei. Ikke for dette. Jeg vet jo ikke om det er festeblødning. Men i går hadde jeg så vondt at det kjentes ut som hele livmoren skulle rives i stykker. Veldig vondt i livmoren når jeg skulle på do, dette har jeg opplevd før. men ikke så store smerter. Det gjorde ikke vondt når jeg tisset.. Men når kan jeg teste meg for sikkerhetsskyld? Anonymous poster hash: 8c824...ec2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #14 Skrevet 30. januar 2015 Altså, når jeg gikk på do, så mener jeg nr 2. Når jeg presset så gjorde det vondt.. Anonymous poster hash: 8c824...ec2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2015 #15 Skrevet 30. januar 2015 Nei. Ikke for dette. Jeg vet jo ikke om det er festeblødning. Men i går hadde jeg så vondt at det kjentes ut som hele livmoren skulle rives i stykker. Veldig vondt i livmoren når jeg skulle på do, dette har jeg opplevd før. men ikke så store smerter. Det gjorde ikke vondt når jeg tisset.. Men når kan jeg teste meg for sikkerhetsskyld? Anonymous poster hash: 8c824...ec2 Hvor mange dager dpo er du? Anonymous poster hash: bc620...dba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå