Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være lurt og kjøpe gull? Har 50.000kr jeg skal bruke på aksjer, fond eller gull.

Anonymous poster hash: 72290...d94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les E24, eventuelt hør på folk her inne, du MÅ investere i aksjer eller fond. Aksjer hvis du liker å følge med kontinuerlig, fond hvis du vil ha langvarig avkastning.

Personlig erfaring tilsier at aksjer gir deg magesår og lite avkastning mens fond er tapsprosjekt, men du kan selvfølgelig ha flaks.

Så hva med gull? Gull har i all tid hatt vært stor valuta. Ja, små svingninger slipper du ikke unna, men i det store og det hele så er gull gull verdt uavhengig av verdensøkonomien.

Skrevet

Les E24, eventuelt hør på folk her inne, du MÅ investere i aksjer eller fond. Aksjer hvis du liker å følge med kontinuerlig, fond hvis du vil ha langvarig avkastning.

Personlig erfaring tilsier at aksjer gir deg magesår og lite avkastning mens fond er tapsprosjekt, men du kan selvfølgelig ha flaks.

Så hva med gull? Gull har i all tid hatt vært stor valuta. Ja, små svingninger slipper du ikke unna, men i det store og det hele så er gull gull verdt uavhengig av verdensøkonomien.

Ser bare det at verdien på gull er meget lav iforhold til hva den var for noen år tilbake. Jeg har trua på fond også jeg, men lurte på om gull var veien og gå.

Anonymous poster hash: 72290...d94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...