Enkefru Hilb@ Halvorsen Skrevet 28. juni 2002 #1 Del Skrevet 28. juni 2002 Nu har jig vært på ferie hos min venninde Doris Rumper i El Paso i Texas, og når jig er tilbake opplever jig at blive stemplet som nybegynder i dette forumet. Jig blev både indignert ogforundret, og til og med forferdet over denne trakaseringen! Jig skal øieblikkelig tage dette opp med min venninde enkefru Due-Jebsen, som nu er meget friskere etter sitt sykeleie. Denne sykdommen som skyldtes denne Væren og hennes forferdelige Kommunist Kris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. juni 2002 #2 Del Skrevet 28. juni 2002 Blomstrer toalettrullene i El Paso på denne tiden av året, Enkefru Halvorsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enkefru Hilb@ Halvorsen Skrevet 28. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 28. juni 2002 Hva behager frekke lille skjøge? Hva mente de med at snakke slik om min vennindes vakre by der sør i Texas? Vi hadde våre turer langs Rio Grande, og vi kikkede over til Mexico og lysene fra Ciudad Juarez. De er meget fattigere der nede, men så holdt vi oss til den bedste borgerstand i El paso, selvfølgelig! mvh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. juni 2002 #4 Del Skrevet 28. juni 2002 :D Ja, selvfølgelig. Jeg var ikke et sekund redd for noe annet. Hadde De valgt feil side, kunne De kanhende ha kommet i skade for å se vanlige arbeidende (unnskyld språkbruken) mennesker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå