AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 noen som har tips til hvor jeg og samboeren kan reise i sommer? Vi er studenter, så det kan ikke være så veldig dyrt, men helst ikke noe partyplass eller en plass med masse innpåslitne selgere (gran canaria feks haha) Takk for tips! Anonymous poster hash: bf05e...86b
FantasDick Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Man kan finne både dyre og billige billetter til de fleste stedene i "syden" så det er vel bare å følge med til prisen er akseptabel. Jeg kan anbefale Santorini som kjæreste-sted, da. Veldig rolig og fint der, nydelig solnedgang, mange små romantiske steder og godt utvalg i restauranter. 1
superdupermeg Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Vent med å bestille til rett før dere skal dra, meld dere på nyhetsbrev hos både ving, star tour og Apollo. Da får dere gode tilbud til de aller fleste steder:) 1
mijaa Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Tenker dere langferie, eller weekendtur? En langhelg i en eller annen storby kan jo være fint, uten at det trenger å koste skjorta Kjæresten og jeg var i København i fjor sommer, og det var veldig hyggelig! Betalte ca 4000 per pers for fly og hotell, tror jeg det var 1
Durinur Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Noen plasser som passer godt for kriteriene dine er Madeira eller Menorca. Begge disse øyene er veldig vakre, og har mindre turister enn steder som Mallorca eller Gran Canaria. Jeg kan gå god for begge disse reisealternativene, men det er viktig å huske at plasser uten turister kan bli kjedelige for ungdom etter en stund, da få turister også stort sett betyr få turistattraksjoner. Men dere får nok en flott tur! Kos dere :D
Neutral90 Skrevet 29. januar 2015 #6 Skrevet 29. januar 2015 Tenker dere langferie, eller weekendtur? En langhelg i en eller annen storby kan jo være fint, uten at det trenger å koste skjorta Kjæresten og jeg var i København i fjor sommer, og det var veldig hyggelig! Betalte ca 4000 per pers for fly og hotell, tror jeg det var Men det er jo ikke billig? Hos detur f.eks får du jo en uke i Tyrkia for 2500 kr pr pers inkl fly, hotell og frokost.
Durinur Skrevet 29. januar 2015 #7 Skrevet 29. januar 2015 Men det er jo ikke billig? Hos detur f.eks får du jo en uke i Tyrkia for 2500 kr pr pers inkl fly, hotell og frokost. Nei, det var ikke spesielt billig, men det er mye dyrere med hotell i København enn det er i Tyrkia da. Hvis man skal på storbyferie billig lønner det seg ofte å dra lenger vekk, til Øst-Europa hvor alt er mye billigere.
Gjest celine Skrevet 29. januar 2015 #9 Skrevet 29. januar 2015 Vi dro til Kroatia, og det var overkommelig for oss Ryanair flyr dit billig, og det koster heller ikke allverden for å bo og spise. Chartertur har jeg ingen erfaring med, dessverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå