Gå til innhold

Et komplisert liv som sådan..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne historien om en del av livet mitt er ganske komplisert, så komplisert at jeg trenger dere, kjære KG til å gi meg råd og hjelp på veien.

Det kommer kanskje ikke som noe sjokk at det dreier seg om den delen av livet som får hjertet til å banke, håndflatene til å svette og sommerfuglene til å fly. For det er vel slik det skal være når man er forelsket?

Jeg har kjent en fin fyr i ca 6-7 mnd nå. Vi har hatt daglig kontakt og snakker om høyt og lavt. Vi bor noen timer fra hverandre, så vi har ikke sett hverandre mer enn en håndfull ganger. Det er ikke det at det ikke har vært koselig, men vi er begge meget sjenert, og ikke så veldig frempå når det kommer til å ta initiativ til fysisk kontakt. Dette er noe jeg legger veldig stor vekt på i et forhold, at mannen kan ta initiativ til å trekke meg inntil seg i sofaen når vi ser film, tar meg på rumpa når han går forbi eller bare gir meg ett kyss fordi han vil.

Denne mannen gjør egentlig ingen av delene, men vi har hatt sex og det var fint, men jeg savner det lille ekstra, og jeg er så usikker på om jeg burde investere noe mer i denne relasjonen. Jeg kan tydelig merke forskjell fra dagen vi møttes til i dag, han prøver virkelig. Men jeg vet ikke om jeg bare har blitt glad i oppmerksomheten på sms, snap, telefon osv eller om jeg faktisk har noen følelser som kan utvikle seg mer.

Jeg har lyst, men samtidig kan jeg ikke holde han i mørket om jeg ikke har de rette følelsene for han..

Dere vise medhjelpere på KG, hva hadde dere gjort? Avstanden vår gjør ikke saken noe lettere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville vel møtt ham noen ganger til for å se om følelsene utviklet seg videre.Dersom begge er sjenerte kan det jo ta litt tid,men siden du skriver at du ser han prøver å åpne seg mer,så fortjener han kanskje en sjanse?

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville vel møtt ham noen ganger til for å se om følelsene utviklet seg videre.Dersom begge er sjenerte kan det jo ta litt tid,men siden du skriver at du ser han prøver å åpne seg mer,så fortjener han kanskje en sjanse?

Ja, det er det jeg også tenker. Han fortjener virkelig en sjanse syntes jeg. Og så virker han som en skikkelig god gutt, og jeg vet at han liker meg. Vi har avtalt at vi ikke skal se noen andre og at vi ser hvor ting tar veien.

Jeg har veldig lyst til å spørre han om vi skal reise på en weekend tur til london etc. Føler at man kan få ganske mange svar på en sånn type tur :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er det jeg også tenker. Han fortjener virkelig en sjanse syntes jeg. Og så virker han som en skikkelig god gutt, og jeg vet at han liker meg. Vi har avtalt at vi ikke skal se noen andre og at vi ser hvor ting tar veien.

Jeg har veldig lyst til å spørre han om vi skal reise på en weekend tur til london etc. Føler at man kan få ganske mange svar på en sånn type tur :)

Det er en god ide,hopp i det :) Å dele opplevelser er en flott måte å bli bedre kjent og skape noe felles som bare dere har sammen,og kan minnes i ettertid.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...