AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Sitter og ser på dette programmet nå, og hører den ene damen fortelle at hun kjøpte 300 hundehalsbånd, og flere hundre pakker med nudler fordi eskene gjør at varelageret ser bra ut. Den andre damen på programmet sender bana sine for å bade mens hun selv klipper kuponger (mannen var med), og så sier hun at hun foretrekker kuponger over alt annet. Jeg forstår at det er mye penger å spare på å bruke kuponger, men dette må da grense til galskap? Hva mener dere? Anonymous poster hash: 915c6...b80
MiniMjau Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Tror heller ikke de tenker over hva de kjøper. Mye drittmat, sukkerholdig, hvem trenger 500 pakker tyggis i boden liksom? Eller 150 glass pickles? Håper noen donerer bort. Sykt om alt går til privat forbruk.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Tror heller ikke de tenker over hva de kjøper. Mye drittmat, sukkerholdig, hvem trenger 500 pakker tyggis i boden liksom? Eller 150 glass pickles? Håper noen donerer bort. Sykt om alt går til privat forbruk. Jeg har sett flere som donerer bort mye av det de kjøper, men de fleste jeg har sett tenker ikke på annet enn at lageret skal være så stort som mulig, uansett... Hvem har behov for 300 hundehalsbånd, og 3000 tuber tannkrem? For ikke å snakke om 280 flasker grillolje? Anonymous poster hash: 915c6...b80
MiniMjau Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Jeg har sett flere som donerer bort mye av det de kjøper, men de fleste jeg har sett tenker ikke på annet enn at lageret skal være så stort som mulig, uansett... Hvem har behov for 300 hundehalsbånd, og 3000 tuber tannkrem? For ikke å snakke om 280 flasker grillolje?Anonymous poster hash: 915c6...b80 Ja ikke sant. 400 bokser hundemat. Og de har ikke engang bikkje.
Sommernatt Skrevet 28. januar 2015 #5 Skrevet 28. januar 2015 Det går jo til hodet på dem. De sier det jo selv, kjøper 200 flasker med sennep selv om ingen i familien liker det. Så har du brukt 50 dollar på noe du egentlig ikke trenger eller liker, så kan du ikke si at du har spart 80%
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå