dreamy Skrevet 6. august 2004 #1 Skrevet 6. august 2004 Har noen av dere prøvd noen av disse produktene som det blir reklamert så mye for? Bl.a. First Price. Coop har også en del "egne" produkter. Er du fornøyd med de du har prøvd? Jeg har kjøpt noen av dem. Ikke alle er like gode .. Taco-lefser, tacosaus, mais etc.. er nesten halve prisen og smaker godt (First price).. Jeg prøver å se litt på priser når jeg handler i butikken. Hvis produktet er bra så kjøper jeg det billigste..
Gjest Anonymous Skrevet 6. august 2004 #3 Skrevet 6. august 2004 Har prøvd endel, stort sett helt greie produkter.
Gjest heksa Skrevet 6. august 2004 #4 Skrevet 6. august 2004 hånd-såpen er helt ypperliig tar vekk skitten den.Vaske pulver til klesvasken er like bra som omo/blenda, da mener jeg rimico(tror det var det den het,Var med en eller annen test.) Men skyllemiddelet synes jeg ikke var noe tess.
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #6 Skrevet 6. august 2004 hårsprayen luktet gammal dame!... :-? Jeg lurer på hvorfor du har testet akkurat den
dreamy Skrevet 6. august 2004 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2004 hånd-såpen er helt ypperliig tar vekk skitten den.Vaske pulver til klesvasken er like bra som omo/blenda, da mener jeg rimico(tror det var det den het,Var med en eller annen test.) Men skyllemiddelet synes jeg ikke var noe tess. Håndsåpen er helt ok, jeg kjøper den. Jeg kjøper det vaskepulveret også Jeg er heller ikke fornøyd med skyllemiddelet... Så jeg er veldig enig med deg.. :-) Ser de har fått 3-liter med First Price vaniljeis, har noen smakt den?
Gjest Esther Skrevet 6. august 2004 #8 Skrevet 6. august 2004 Batteriene !!! Kjempebillige og like gode som Duracell og de andre dyre merkene - anbefales. Butikksjefen på den lokale Kiwi-butikken tipset meg - batteriene er nemlig plassert nesten på gulvet - under Duracell ... dette pga. at de ikke hadde lov til å ha de stående mer åpenlyst - helt sykt, spør du meg !
Gjest Nigella ul Skrevet 6. august 2004 #9 Skrevet 6. august 2004 Bind og tamponger fra first price er supre!
Væren Skrevet 6. august 2004 #10 Skrevet 6. august 2004 Ser de har fått 3-liter med First Price vaniljeis, har noen smakt den? Jeg har prøvd den en gang; er egentlig litt kresen og kjøper Hennig Olsen is hvis jeg kan. Men denne isen var faktisk helt OK, synes jeg! Men så får man Hennig Olsen i 3 liters boks på REMA, og da velger jeg jo den, så klart...
koldbruna Skrevet 6. august 2004 #11 Skrevet 6. august 2004 Jeg har testet ut både First Price og X-tra til Coop. En del av produktene er grei andre ikke. Men det finner en jo ut etter hvert hva en liker og ikke. Koldbruna
Gjest heksa Skrevet 6. august 2004 #12 Skrevet 6. august 2004 nøtte-pålegget til coop er vist mye bedre enn nugatti sier ungene he ri huset first price sitt er også godkjent.Og så koster det 10 kroner (eller under)
Væren Skrevet 6. august 2004 #13 Skrevet 6. august 2004 nøtte-pålegget til coop er vist mye bedre enn nugatti sier ungene he ri huset first price sitt er også godkjent.Og så koster det 10 kroner (eller under) Det må prøves! Her kjøper vi oss "fattige" på Nugatti...
~Viva~ Skrevet 7. august 2004 #14 Skrevet 7. august 2004 Bruker first price tamponger siden de er akkurat like bra som ob, og kjøper også nudler der. Koster bare 10 kr for en fempakning og smaker helt likt mr. lee (synes jeg da), som koster 6-7 kroner pr pakke.
Brunhilde Skrevet 7. august 2004 #15 Skrevet 7. august 2004 Bind, tamponger, truseinnlegg, tannbørste og deodorant er helt ok. Likeså katte- og hundemat (men de får bare "våtfor" som snadder, kanskje derfor de liker det så godt). Ellers kjøper jeg kokesjokolade fra Eldorado, billigere enn Freia og akkurat like god!
Gjest Poirot Skrevet 7. august 2004 #16 Skrevet 7. august 2004 Fornøyd med snacks, bind, tamponger, truseinnlegg, appelsinkjeks. Ikke fornøyd med tortilla (papp) og sambo hatet tannkremen.
Gjest 1111 Skrevet 7. august 2004 #17 Skrevet 7. august 2004 Kjøper mye first price. liker tortilla-lefsene godt.
Cilla Skrevet 7. august 2004 #18 Skrevet 7. august 2004 Kjøper first price der jeg kan og det ikke er så nøye, sånn som ansiktsservietter, bomullspads, qtips, etc
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2004 #19 Skrevet 7. august 2004 Jeg liker veldig godt tampongene til First price og knekkebrødene til XP. (Den blå dusjsåpen til first price lukter mann, så den kjøper jeg ikke igjen..)
Arkana Skrevet 7. august 2004 #20 Skrevet 7. august 2004 Har prøvd litt, synes ikke det er noe særlig. Det er langt mellom de gode produktene, så jeg gidder ikke teste ut flere og kjøper i stedet det jeg vet er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå