AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #1 Skrevet 27. januar 2015 Noen få av sangene vi sang på da jeg var yngre. (Jeg var alltid den som smurfet feil ) Post dine barndoms- og ungdomsminner. Anonymous poster hash: cecc1...ee7
Kjibba Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Hugsar ikkje titlane, men då eg var liten likte eg veldig godt "jeg har en tulle med øyne blå, med silkehår og hender små, og midt i fjeset en liten nese, så stor som så" eller noko i den duren. Og så var det "alle geitekillingane på haugane sprang, spurte om *sett inn namn* var heime" Og seinare var det Spice Girls, Aqua og Toni Braxston
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #3 Skrevet 27. januar 2015 Hugsar ikkje titlane, men då eg var liten likte eg veldig godt "jeg har en tulle med øyne blå, med silkehår og hender små, og midt i fjeset en liten nese, så stor som så" eller noko i den duren. Og så var det "alle geitekillingane på haugane sprang, spurte om *sett inn namn* var heime" Og seinare var det Spice Girls, Aqua og Toni Braxston Anonymous poster hash: cecc1...ee7
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2015 #4 Skrevet 27. januar 2015 Jeg kom plutselig på denne også: (Og for dere som reagerer på ordet "neger" i sangen. Sangen er skrevet på en tid da dette var regnet for å være et nøytalt ord. Sangen er om sensasjonsjournalistikk) Og denne elsket vi å sjokkere foreldrene våre med og denne var også spennende Anonymous poster hash: cecc1...ee7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå