^me^ Skrevet 6. august 2004 #1 Skrevet 6. august 2004 pleier dere og servere noe på vorspiel hos dere? noen tips?
Lula Skrevet 6. august 2004 #3 Skrevet 6. august 2004 oj :o der minnet du meg på at det er år og dag siden jeg har vært på vorspiel. Følte meg plutselig veldig gammel nå... Men så vidt jeg husker har jeg aldri blitt servert, eller selv servert noe særlig på vorspiel. Litt snacks var jo vanlig, men ikke mer enn det egentlig (men nå er det visst så lenge siden at du ikke skal ta det for gitt at jeg husker hvordan det er på et vorspiel da ;-))
Gjest Ethereal Skrevet 6. august 2004 #4 Skrevet 6. august 2004 Jeg ville stort sett servert enten litt oliven og nøtter, eller godt brød i små biter med olivenolje og balsamicoeddik. Men gutter setter nok mer pris på nøtter og salte, usunne ting.
glaciera Skrevet 6. august 2004 #5 Skrevet 6. august 2004 Drinker Utrolig morsomt og sølete og stemningsskapende. Fyll på med old school kanapeer, så er det bare å la det svinge...
^me^ Skrevet 6. august 2004 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2004 hmmm..jeg tror jeg serverer chips, litt nøtter kansje og kjøper en pose med hele kaffebønner og heller det oppi glass og ha stearinlys oppi..tihi.. skal ha 2 par.. wish me luck!
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2004 #7 Skrevet 6. august 2004 På jentevorspiel har vi ofte brokkoli/blomkål, gulrøtter, selleri og dip. Kanskje en pose bamsemums. Og ja, en pose potetgull. Og hm..smågodt.
Edie Skrevet 6. august 2004 #8 Skrevet 6. august 2004 Pleier ofte å slå sammen middag og vorspiel vi. Og glimrende vennemiddag er taco!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå