Salt Skrevet 6. august 2004 #1 Skrevet 6. august 2004 Det sies at man skal vaske hendene grundig etter at man har smurt seg inn med selvbruner. Men hvordan får man da en fin overgang mellom armene og hendene? Det ser da skrekkelig stygt ut med brune armer og hvite hender?? Jeg har alltid hørt at man skal starte med peeling, så bodylotion og deretter selvbruner. Men nå i det siste er det visst blitt påstått at resultatet blir ujevnt hvis man bruker bodylotion. Hva er riktig?
Alterna Skrevet 6. august 2004 #2 Skrevet 6. august 2004 Jeg tror heller resultatet blir mer ujevnt om man ikke bruker lotion under, pga tørre områder som albuer, knær osv. På tørre partier trekker det inn mer farge. For å unngå for stor overgang, vask hendene, ta litt selvbruningskrem på en bomullsdott ot "patt" med den opp handbaken. slik får du ikke på fingre og inni hendene.
Gjest Cuddly Skrevet 6. august 2004 #3 Skrevet 6. august 2004 Jeg smører godt med en rik krem på hender og håndledd. Deretter bruker jeg makeupsvamp, sånn liten trekanta sak, og jevner til rundt håndledd og fingre. Blir veldig bra. Nå på sommeren blir jeg så mye brunere på hendene enn resten av meg, så da ble det helt perfekt når jeg bare hoppa over hendene 8)
Ylajali Skrevet 6. august 2004 #4 Skrevet 6. august 2004 Jeg har slutta å bruke bodylotion, synes resultatet blir bedre uten.
Gjest Cuddly Skrevet 6. august 2004 #5 Skrevet 6. august 2004 Jeg har slutta å bruke bodylotion, synes resultatet blir bedre uten. Det syns jeg også, men IKKE på hender, knær, albuer, føtter, ankler!
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2004 #6 Skrevet 6. august 2004 Jeg bruker bare bodylotion på knær, albuer og legger. Etter at jeg har vasket hendene tar jeg litt selvbruningskrem på ene hånda og gnir baksidene av hendene mot hverandre.
Melissa Gioberti Skrevet 6. august 2004 #7 Skrevet 6. august 2004 Jeg har lest at flere norske modeller bruker "Spenol" krem på kroppen- den er ikke fet og har ikke parfyme. Flere av modellene går visst alltid rundt med Spenol og vaselin i vesken Kanskje det er noe å ha under selvbruningskremen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå