Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2004 #1 Skrevet 6. august 2004 Kjøpte meg en sommerkjole for et par uker siden. kjolen er fin nok den, men har ikke armer. Siden jeg syns jeg har ganske stygge overarmer som aldri blir brune, ikke med selvbruning engang. Lurer jeg på, ser det teit ut med sjal sånn til hverdags? Har sett andre jenter med sjal og det ser bare søtt og romantisk ut. Er litt usikker for min egen del, siden jeg ikke er helt A4.
Alterna Skrevet 6. august 2004 #2 Skrevet 6. august 2004 Dette kan vel brukes til både kjole og jeans. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...bayphotohosting Det er visst blitt mer og mer populært å ha.
Gjest Cuddly Skrevet 6. august 2004 #3 Skrevet 6. august 2004 Sånn på dagen, i solskinn vil vel et tykt strikkasjal se litt snodig ut etter min smak... men utpå kvelden - NICE!
Gjest gjest1 Skrevet 6. august 2004 #4 Skrevet 6. august 2004 Har en hel haug tynne heklesjal, som jeg håper jeg kan bruke.
Melissa Gioberti Skrevet 6. august 2004 #5 Skrevet 6. august 2004 Ja, sjal er en god løsning dersom du ikke er helt fornøyd med overarmene dine. Men har du vurdert noe annet enn heklede sjal også? Kanskje det er lurt å se etter et sjal som er mer elegant, tynt og glatt (og ikek så stort) også, slik at du kan variere? En annen løsning er en flortynn kort og innsvinget "jakke" i en kledelig farge med små, nesten usynlige knapper, som du har helt åpen? Bare en tanke..
*Emma* Skrevet 6. august 2004 #6 Skrevet 6. august 2004 Jeg bruker ofte pashmina skjerfet mitt som sjal over sommerkjoler. Har det over skuldrene bare sånn utver kkvelden hvis det blir litt kjølig...syns det ser fint ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå