Gå til innhold

Komme seg ut i boligmarkedet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ufør og lurer på åssen jeg skal komme meg ut i boligmarkedet? Har ikke råd til og spare. Fins set en annen måte?

Anonymous poster hash: f37bb...5e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vinne i lotto?

Anonymous poster hash: a72df...21b
  • Liker 3
Skrevet

Prøv å justere utgiftene dine så du får spart litt i det minste. Selv om det bare er 100-500 kroner i måneden så hjelper det litt. Utenom det så er det mulig å høre med husbanken, men de har begynt å bli strenge på kravene også fordi mange misbruker ordningen.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke menneskerett å eie egen bolig. Det å måtte eie egen bolig er ganske særegent for Skandinavia

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke menneskerett å eie egen bolig. Det å måtte eie egen bolig er ganske særegent for Skandinavia

Ja, egentlig Norge. I Sverige leier de jo som bare det.

Anonymous poster hash: 6407a...308

• Liker 2
Skrevet

Ja, egentlig Norge. I Sverige leier de jo som bare det.

Anonymous poster hash: 6407a...308

Nettopp. Har man ikke råd eller mulighet, så har man ikke det.

Verden er urettferdig, selv i et rikt land som Norge

• Liker 1
Skrevet

Håper ikke du forventer at vi skal betale bolig for deg.

Anonymous poster hash: d641b...987
  • Liker 2
Skrevet

Er ufør og lurer på åssen jeg skal komme meg ut i boligmarkedet? Har ikke råd til og spare. Fins set en annen måte?

Hvordan er livssituasjonen din? Er du ung ufør? Gammel? Har du barn? Barnebarn? Har du partner? osv osv osvo svosvosvosoosvosovovsov sov sovosov sovsov

Skrevet

Husbanken gir lån til dem som ikke kan delta i boligmarkedet på vanlige vilkår, og du kan som ufør kjøpe leiligheter tilrettelagt for uføre/eldre. Både kommuner og borettslag har slike ordninger.

Skrevet

Kontakt Boligetaten (samme sted som bostøtte) og søk om kommunalt boliglån. Er du ufør og får legeerklæring har du rett på boliglån. Lykke til!

Anonymous poster hash: c0684...a51

Skrevet

Så heldig du var som ble den første til å bruke denne forslitte kommentaren i denne tråden :fnise: .

Anonymous poster hash: 6d773...feb

• Liker 2
Skrevet

Som ufør har du jo mulighet til å flytte til et sted med svært lave boligpriser.

Anonymous poster hash: dbb88...779

Skrevet

Så heldig du var som ble den første til å bruke denne forslitte kommentaren i denne tråden :fnise: .

Anonymous poster hash: 6d773...feb

Takk takk. #føler seg heldig

Skrevet

Føler og eie en bolig er nesten det som er meningen med livet. Følelsen og eie noe har jeg lyst å ha en dag. :)

Skrevet

Føler og eie en bolig er nesten det som er meningen med livet. Følelsen og eie noe har jeg lyst å ha en dag. :)

Meningen med livet? Da bør du våkne opp litt og tenke deg kraftig om

Skrevet

Meningen med livet? Da bør du våkne opp litt og tenke deg kraftig om

Hva mener du er meningen med livet da? bruke alle pengene dine på reise, venner og mat?

Skrevet

Infinitivsmerket er meningen med livet.

• Liker 2
Skrevet

Nå har ingen av dere noe med å diktere hva som er meningen med livet for ts.

Anonymous poster hash: c0684...a51
Skrevet

Hva mener du er meningen med livet da? bruke alle pengene dine på reise, venner og mat?

Ja.

Ihvertfall ikke snylte på resten av oss fordi du føler du eie bolig.

For meg er det helt ok at du er på nav av diverse grunner. Men ikke tro at folk synes det er greit at du benytter av muligheten til å få et nærmest gratis boliglån av den grunn

Gjest Phoenix
Skrevet

Ja.

Ihvertfall ikke snylte på resten av oss fordi du føler du eie bolig.

For meg er det helt ok at du er på nav av diverse grunner. Men ikke tro at folk synes det er greit at du benytter av muligheten til å få et nærmest gratis boliglån av den grunn

Hvor får man nærmest gratis boliglån?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...