Gå til innhold

Timelister?arbeidstiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei trenger litt hjelp ang.arbeidstiden jeg jobber i et firma over syv år ,har som regel alltid jobbet tidlig (altså fra kl.7-15/06-15)men har fått ny sjef som tuller mye med å sette meg opp nesten som han vil!Nå setter han meg opp mellomvakter 12-20 /13-21 osv...Det største problemet for meg er at jeg har et barn på 8 år (synes ikke så mye om at hun skal være hjemme alene).Har sagt mange ganger at jeg kan jobbe sånt (hver uke jobber jeg annerledes )dersom jeg MÅ jobbe sånt kan jeg det annen hver uke.Da kan pappa hennes passe henne men ikke hver uke.Har hatt jenta mi på jobb flere ganger og det er slitsomt både for henne (som må på skolen tidlig dagen etter)og for meg.Hvem kan hjelpe meg med dette?

Anonymous poster hash: 8508e...a3f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere ikke noe reglement som regulerer normalarbeidstid? Håper du er medlem i en fagforening; i så fall bør du be om hjelp derfra.

Skrevet

Ts her nei jeg er ikke medlem....(ingen av oss er det)skal jeg prate med Nav?og takk for svar

Anonymous poster hash: fdf70...bee

Skrevet

Verneombud, om det ikke fungerer å ta det direkte opp med sjefen. Nav har ingenting med dette å gjøre, isåfall er det heller arbeidstilsynet, men det er ikke ett direkte lovbrudd så tror ikke de heller bryr seg.

Skrevet

Hva står det i kontrakten din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...