AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Hei! Jeg har litt forskjellige produkter fra MD Formulations, kjøpt på litt ulike sider på nettet. I dag gikk jeg inn på checkcosmetics.no (genial side forøvrig), og sjekket det nyeste produktet jeg kjøpte, nemlig et serum. I følge denne nettsiden ble serumet produsert i 2013. Er det noen der ute som kan si noe om dette regnes som nytt eller gammelt? Vet en del nettbutikker har blitt anklaget for selge "gamle" produkter, men hva regnes egentlig som gammelt? Hadde vært gøy hvis noen visste dette! Anonymous poster hash: 9a608...061
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #2 Skrevet 28. januar 2015 ...ingen? Anonymous poster hash: 9a608...061
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Et produkt har en hylle-tid på 3 år, det vil si at ett produkt regnes som gammelt hvis det blir solgt etter 3 år etter produsert tid. Altså er det ikke ett gammelt produkt du har, hadde det derimot stått produsert januar 2012 vil det si at det nettopp har blitt for gammelt for salg. Men det betyr ikke at produktet automatisk er for gammelt for bruk. Men greit å sjekke, da det kan forekomme på noen nettsider at man får produkter som er produsert i f.eks 2003, det har jeg opplevd, og da reklamerer man. Anonymous poster hash: 42c1f...ded
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå