AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Jeg går på klexane etter ivf behandling. Skulle gå på det til uke 12. Vil ikke slutte. Tørr egentlig ikke. Noen som har erfaring med dette? Hørt om damer dom har fortsatt hele svangerskapet. Anonymous poster hash: 60889...232
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Har du hatt blodpropp tidligere? Er det noen som har hatt blodpropp i familien? Hvis ja på spørsmål ville jeg ha snakket med legen om dette var noe jeg burde fortsette med. Anonymous poster hash: 885a3...708
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 Nei. Ikke hatt blodpropp. Legen var usikker om eg skulle fortsette. Får ringe sykehuset å prøve en gang tilAnonymous poster hash: 60889...232
Gjest Tekola Skrevet 26. januar 2015 #4 Skrevet 26. januar 2015 Tråden stenges i henhold til Graviditetrommets retningslinjer. * Tråder som omhandler diskusjon rundt dosering og medisintips vil bli ryddet og stengt. Kvinneguiden har ikke nødvendig kompetanse til å luke ut potensielt farlige råd og tips, og vi har heller ikke mulighet til å verifisere kompetansen bak svarene man vil få. Det er derfor nulltoleranse på diskusjoner omkring dosering av medisiner, blanding av medikamenter og lignende. Erfaringer knyttet til medisinbruk som ikke går på det ovennevnte kan ved enkelte tilfeller bli stående, noe som vil bli vurdert av moderatorer fra gang til gang. I tilfeller hvor man har spørsmål rundt dette, kan man konferere med Felleskatalogen, og ta kontakt med fastlege eller apotek for å få et profesjonelt svar. Tekola, mod.
Fremhevede innlegg