Jinx Skrevet 6. august 2004 #1 Skrevet 6. august 2004 Bruker dere strømpebukse på bryllupsdagen ? Det må vel bli varmt og klamt mellom lårene hvis man ikke bruker strømpebukse, eller ??
Gjest Lompa Skrevet 6. august 2004 #2 Skrevet 6. august 2004 Ta litt talkum på lårene, men først ETTER at du har tatt på strømpene,ellers glir de ned.
Fru Snurp Skrevet 6. august 2004 #3 Skrevet 6. august 2004 Jeg hadde stayups og det ble overhodet ikke varmt og klamt mellom lårene. Brukte ikke noe talkum heller...
Martha Stewart Skrevet 6. august 2004 #4 Skrevet 6. august 2004 Jeg synes det blir varmt og klamt med strømpebukse jeg. Kommer til å gå for stay ups den dagen, vil unngå å få det "søkket" i livet under kjolen som strømpebukser har en tendens til å lage. Ellers er jeg forsåvidt tilhenger av hold in-strømpebukser...
Peluche Skrevet 6. august 2004 #5 Skrevet 6. august 2004 Heier på strømper, da kan man fluffe litt i skjørtet og la høna få luft under vingene (for et vakkert uttrykk!)
Snorkie Skrevet 6. august 2004 #6 Skrevet 6. august 2004 Hadde egentlig tankt å gå uten begge deler, men nå er jeg litt mer i tvil. Isåfall tror jeg nok det blir strømper...
Bokalven Skrevet 6. august 2004 #7 Skrevet 6. august 2004 Kommer jeg helt sikkert til å gjøre. Sliter nemlig med eksem mellom lårene hvis jeg ikke bruker noen ting... Gikk med langt sort skjørt og strømpebukser på Malta, jeg, uten noe som helst problem.
Sita Skrevet 7. august 2004 #9 Skrevet 7. august 2004 Heier på strømper, da kan man fluffe litt i skjørtet og la høna få luft under vingene (for et vakkert uttrykk!)
Tosca Skrevet 7. august 2004 #10 Skrevet 7. august 2004 Hadde knestrømper, jeg. Funka utmerket Det hadde jeg også. Kjempepraktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå