AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Heii. Jeg har nettop laget meg en tunfisksalat som jeg synes var veldig god. Derfor lurer jeg på hva dere bruker i deres? Jeg bruker slik tunfisk du kjøper på boks på matbutikken, også er den så utrolig billig også! Dette brukte jeg i min: Røde bønner Kikerter Tunfisk Pesto Rødløk Agurk Olivenolje Salt Pepper Kjør på!:-)Anonymous poster hash: d5a0d...53d
Christiania_Oslo Skrevet 27. januar 2015 #2 Skrevet 27. januar 2015 Tunfisk,hakkede tomat,hakket løk,oppdelt kokt egg og sorte oliven Tunfisk med ruccola og babyspinat,rødløk,tomat,majones blandet med litt krydder og oliven Tunfisk blandet med majones,hakket sort oliven og hakket basilikum= godt på brødskiva og mer ett pålegg enn en salat.
Aqila Skrevet 28. januar 2015 #3 Skrevet 28. januar 2015 Tunfisk, majones, chili (grønne små), masse vårløk og rød løk. Litt rød papirika i blant.. veldig godt... :-)
Jolene Skrevet 28. januar 2015 #4 Skrevet 28. januar 2015 Min variant: Tunfisk Tomater Salat/salatpose Bønnespirer Oliven Fetaost Bønner Egg Litt olivenolje og oregano Linser Eller (siden jeg ikke skal få i meg verken egg, bønner eller linser): Tunfisk Remulade Tomater Salat/salatpose Dill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå