Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

HATER DET!!!! grrrrrrrrrrrrrrrrr......................

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Gjest Fighter
Skrevet

Synes det er kosleig når mannen min snorker jeg. :)

Skrevet

Koselig ja, hvis han begynner etter jeg har sovna! :ler:

Gjest Fighter
Skrevet

Eller når han bare tar seg en middagslur.

Skrevet

Heldigvis snorker mannen min KUN når han har drukket endel alkohol. Ellers aldri!

Utrolig slitsomt å høre på, og jeg får ikke sove! Må plugge inn sov i ro da :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Min kjære snorhet masse før, men etter at han sluttet å røyke er det blitt helt stille..... :P

Skrevet

Her i huset er det visstnok bare jeg som snorker (noe jeg nekter å tro på), men mannen stønner, smatter og grynter endel. Også banner han av og til.

Skrevet

Samboeren snorker så hele huset hører det :ler: Jeg sover like godt, liker den lyden.. :wink: (Må innrømme at når han har drukket så er det ikke så festlig)

Skrevet

Jeg snorker selv, men sambo sover for det...

Sambo snorker, og jeg får ikke sove. Jeg legger meg aldri til å sove uten ørepropper... Noen ganger våkner jeg selv om jeg har propper og da går jeg og legger meg på et annet rom...

Gjest gjest1
Skrevet

Snorking er grusomt ja. Jeg er så glad min nåværende kjæreste ikke gjør det.

Skrevet

:evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

Enig, snorking er en skikkelig dødare!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg snorker, men typen min bare slår meg med en slegge, blir det for galt :)

Eller egentlig dulter han meg bare, men jeg blir grumpy for det! Spesielt for at da sovner han selv og snorker som en gris!

Skrevet

Begynner å bli vant til snorkende menn da alle jeg har vært i hop med har snorket. Klart det er irriterende, men typen min snorker ikke verre enn at det går greit. Bortsett fra når han er full da.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg hater snorking!

Har hatt et innlegg her før om dette.

Jeg driver flyttebyrå av og til. Hvor er det en ledig seng? Og jeg har tilbrakt flere netter på sofaen.

Gjest Anonymous
Skrevet

:evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

:Nikke: Samboeren min snorker også. Det er rett og slett til å bli gal av.

Annonse
Skrevet

Jeg blir utilregnelig dersom noen snorker når jeg skal sove. Jeg knipser på nesa, dytter , kaster puter og liggeunderlag osv. Får ikke jeg sove skal ihvertfall ikke snrker'n sove. :evil:

Skrevet

Snorking er er ikke bare ubehagleg lyd, det er i mange tilfelle skadeleg for hjerte kar sykdomer. Man får pustestopp og kommer ikke inn i dyp søvn. Gå til legen og få time hod søvnspesialist.

Skrevet

Ja, snorking er forferdelig!!! Jeg er utrolig var for lyder, og får til og med ikke sove om noen snorker på naborommet... Verst er det å ligge på rom med noen snorkere, ligger bare å irriterer meg over det..

Valnøtt: får du ikke "gnagsår" i ørene ved bruk av sov-i-ro? Har prøvd det selv, men syntes det var ubehagelig..

Jeg bor alene på rommet mitt, så jeg har heldigvis ikke det store problemet med snorking da... (men noen ganger våkner jeg av at jeg selv tar et dypt snork. men jeg snorker ikke til vanlig.)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg snorker så jeg våkner av det selv... :oops:

Bare en gang i blant, men likevel. Jeg holder mannen min våken også, men han er for høflig til å dulte i meg. Han ligger heller våken selv, stakkaren.

Jeg klarer immidlertid ikke å ligge på ryggen, og når jeg ligger på siden så visner jeg etter en stund, og da er det bare på ryggen igjen. En drepende kombinasjon de gangene jeg er forkjølet i tillegg.

Skrevet

Sambo (og annen kjæreste før det) snorker når han ligger på ryggen (det er vel da de fleste snorker). Men jeg har funnet en svært god metode for å få han til å snu seg (derved slutte å snorke) uten å vekke ham!

Tipset er; Hvis du vil ha han til å snu seg mot venstre, tar du hans høyre arm og legger over magen hans, så langt til venstre som du klarer. Innen 10-15 sekunder vil han snu seg og legge seg til å sove på siden isteden.

Det funker alltid!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...