Gå til innhold

Hva er et bra utdrikningslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du skal gifte deg eller delta i utdrikningslag, hvordan ser du for deg at dagen skal være for at alle skal ha det hyggelig og morsomt? Hva bør man gjøre?

Mer spesifikt tenker jeg på relativt få deltakere og ingen hæla-i-taket-partyløve-drikkemestmuligalkohol-aktiviteter, men det er lov å dele alle slags ønsker og erfaringer :)

Anonymous poster hash: cc26b...e65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et bra utdrikningslag er når bruden er fornøyd :)

Ikke at jeg har opplevd det selv, men ser man på flere av trådene om dette her inne så har folk VELDIG forskjellig oppfatning av hva som er et gøy utdrikningslag. Så det er vel nesten umulig å gjøre alle fornøyd.

Når jeg er i utdrikningslag synes jeg somregel "less is more". Ofte tror jeg man "overplanlegger" dagen fordi man er redd for at det skal bli kjedelig, så jeg synes somregel det blir mest vellykket når man velger færre aktiviteter og heller planlegger det man har valgt godt :)

Anonymous poster hash: 0734f...85a

Skrevet

Ganske enkelt opplegg, ikke noe utdriting og tull, god mat og bra stemning. Så er jeg storfornøyd!

Anonymous poster hash: 01901...0f8
Skrevet

Takk, høres egentlig meget lurt ut. Så det er ikke nødvendig med tur i småfly, mannlig stripper, paintball eller den slags spesielle aktiviteter for at brud og deltakere skal bli fornøyd? Er litt usikker på hvor mye som er forventet, men tenker jo at hvis det var meg ville jeg heller hatt en litt roligere dag med god tid til å prate med venner og spise god mat.

Anonymous poster hash: cc26b...e65

Skrevet

Rolig dag, gjerne hjemme hos noen, med mimring, skravling, noen få nære venner. Og det må være rikelig med drikke, det skal jo være en fest hvor man skal slippe seg litt løs.

Da jeg ble drukket ut, hadde vi lunsj, gaveleken (der man skulle gjette hvem som hadde gitt hva, og samtidig fortelle historien bak gaven), med morsomme drinker. Så dro vi ut og spilte bowling og spiste pizza. Så dro vi hjem til en annen venninne og hadde mer å drikke, SingStar og slacking i sofaen. Kjempekoselig!

Anonymous poster hash: d7932...649
Skrevet

"Lei inn flere mannhores, så blir alle fornøyde"

Anonymous poster hash: 5cc5d...b8e
Skrevet

Takk, høres egentlig meget lurt ut. Så det er ikke nødvendig med tur i småfly, mannlig stripper, paintball eller den slags spesielle aktiviteter for at brud og deltakere skal bli fornøyd? Er litt usikker på hvor mye som er forventet, men tenker jo at hvis det var meg ville jeg heller hatt en litt roligere dag med god tid til å prate med venner og spise god mat. Anonymous poster hash: cc26b...e65

Det kommer ann på bruden. Noen vil ha fart og spenning, mens andre liker mer å ta det rolig. Jeg personlig er litt mer vill, og hadde blitt litt skuffet om vi bare var en rolig dag uten noe sprell.

Anonymous poster hash: 315c6...2ad

Skrevet

Vi arrangerte for en venninne, som ble veldig fornøyd. Vi starta dagen med en liten kjøretur. Stoppa på fjellet(i mars) og tok litt aking 😁😂 kjempemorro og uformelt. Kjørte i små etapper og stoppet flere ganger for å lufte bruden og danse ved bilene(brura liker dans). Så ble det innsjekking på hytte, mat, pakkeleken og konsert med favoritt bandet hennes på slutten av kvelden 😉 fin dag uten å drite henne ut. Kledde henne i kjempefine klær med tiara og bride to be sash 👍

Skrevet

Men pass på å få liste av bruden over hvem hun vil ha der 😉😁

Skrevet

Synes akt-tegning virker gøy og uformelt.

Anonymous poster hash: bdf2e...36f

Skrevet

Kan gjerne starte med en tidlig middag med gode venninner! Digg mat og dessert med vin! Kanskje noen litt morsomme og små-frekke spill og leker men ikke noe utdriting! Kanskje hyttetur hadde vært noe? Så kan man mimre og le og kose seg i fred og ha brunch/fyllefrokost dagen etter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...