AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Ja, som overskriften sier, så har jeg fått en veldig rar og plagsom hud spesielt rundt øynene og på øyelokket. Rødt, litt tørr og med små hvite kviser. Har alltid hatt kvisete hud, men aldri ved øynene! Så dette er liksom noe nytt... Noen som har/har hatt lignende som har tips til hva jeg evt kan smøre på? Kan nesten minne om utslett nå og det har vart i over 1 mnd uten å gå bort... Har også litt av det samme problemet på overleppen og haken. Har prøvd å endre litt spisevaner og drikker mer vann, men ser ikke ut til at det hjelper nevneverdig. Bruker også en krem for sensitiv hud. Men trenger nye tips og råd! Vurderer å bestille time hos legen.....Anonymous poster hash: 30920...100
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Ts her. Ser etter litt googling at det kan være perioral dermatitt.. Stemmer veldig med symptomene mine. Noen med erfaring med denne diagnosen/behandling?Anonymous poster hash: 30920...100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå