Marcia Skrevet 29. januar 2015 #21 Skrevet 29. januar 2015 Akkurat det med å ligge til høyre i banen er en svømmeregel som gjelder alle steder - nettopp for at det skal gå greit med flere i en bane og for å unngå sikk-sakk-svømming, men er helt enig med deg i at det burde vært merket/informert bedre! Og badevakter kunne kanskje tidvis ha sagt i fra litt oftere, selv om jeg har sett at de enkelte ganger stopper folk som svømmer på feil side. Hurtigsvømmingsbaner derimot, de eksisterer kun der det er merket, så det trenger du ikke tenke på Dette er jo kun enkle regler for å skape best mulig trivsel for flest mulig i svømmehallen. Anonymous poster hash: 4ce2a...5b5 Jada, jeg synes det er helt flotte regler! Men som sagt ante jeg ikke at de eksisterte siden jeg ikke har sett noen som helst form for skilt om det noe sted. Hurtigsvømmingsbaner er kanskje unntaket, men det sies jo over her at det også finnes rolige og moderate baner, og det var nytt for meg. Høyreregelen er jo logisk når man vet om den. På den annen side så går man jo på venstre side av veien, og jeg ville nok ikke tenkt meg til at svømming følger reglene for kjøring og ikke gåing :-)
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #22 Skrevet 29. januar 2015 Jada, jeg synes det er helt flotte regler! Men som sagt ante jeg ikke at de eksisterte siden jeg ikke har sett noen som helst form for skilt om det noe sted. Hurtigsvømmingsbaner er kanskje unntaket, men det sies jo over her at det også finnes rolige og moderate baner, og det var nytt for meg. Høyreregelen er jo logisk når man vet om den. På den annen side så går man jo på venstre side av veien, og jeg ville nok ikke tenkt meg til at svømming følger reglene for kjøring og ikke gåing :-) De rolige og moderate banene eksisterer - i likhet med hurtigbane- kun når de er oppmerke, så det er ikke noe man ellers kan vite. Men deT Er utrolig greit de stedene de har et slikt system. God svømming det er utmerket trening for kondisjonen!Anonymous poster hash: 4ce2a...5b5
Gjest Coolaid Skrevet 29. januar 2015 #23 Skrevet 29. januar 2015 Og med årskort får man swimtag Anonymous poster hash: 4ce2a...5b5 Hva er swimtag ? ??
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2015 #24 Skrevet 29. januar 2015 Hva er swimtag ? ?? Det er noe man kun får i ADO-arena da,men det er en slags klokke man svømmer med, og den gir deg info om lengd, stilart, antall meter per ararmtak, antall minutter pause etc. Anonymous poster hash: 4ce2a...5b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå