Gå til innhold

ID Bare Escentuals - solpudder, veil, foundation

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Tenkte å bestille meg foundation - ID Bare escentuals fra essentialdayspa. Har hørt så mye positivt at jeg vil prøve. Vurderer å kjøpe prøvepakken med foundation, mineral veil og warmt - solpudder, samt kost.

Noen som kan fortelle meg om solpudderet og mineral veilet er bra? Eller skal jeg heller satse på bare en foundation i normal str?

Bruker Guerlain solpudder nå, er forsåvidt fornøyd, men syntes det er en smule for mye skimmer i dette til vintersbruk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

jeg vet ikke,men ville bare si meg enig..har også guerlain sitt solpudder det er kjempe fint på sommeren men til vinter bruk er den vel litt for glitrende??

må si jeg liker bedre og ta litt solpudder i fjeset enn å bruke krem,syntes det ser litt mer naturlig ut..

Gjest Ethereal
Skrevet

Altså: hvis du vil ha matt foundation, er ikke dette tingen. Alle disse produktene har endel skimmer i seg, spesielt foundationen. Warmth finnes i en farge, og den er litt mørk, så du må være lett på hånden. Veil-et bruker jeg ikke alltid, det er som et normalt løspudder, og matter bare ned.

Gjest Mie - ikke innlogget.
Skrevet

Takk for svar.

Nei, jeg er ikke ute etter noe som er matt, men noe som ser naturlig ut, som ikke er for dekkende og som jevner ut huden. Foretrekker å bruke litt solpudder over, for ikke å bli for "ensfarvet" i ansiktet. Har prøvd foundationen hos en venninne, i fargen 2.3. Litt lys nå som jeg er sommerbrun, men jeg tror dette er fargen for meg til høsten.

Solpudderet har jeg ikke fått sett på, derfor lurer jeg på om det bra, og det samme med mineral veil. Det var jo en grei pris på EDS for hele pakken.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har 2.3, og samme erfaring som deg. Men neste farge, 5.2 er litt mer "skitten" i fargen, synes jeg.

Uansett: anbefales på det varmeste! Jeg har ikke testet om foundationen funker sammen med annet solpudder, men det må jeg gjøre, siden warmth er fin, men litt vanskelig å legge på uten å få for mye. Men resultatet blir som sagt veldig bra! Vi var ute og spiste i går, og da brukte jeg disse produktene.

Gjest Mie - ikke innlogget.
Skrevet

Thanks.

Da satser jeg på å bestille prøvepakken. Greit å ha solpudder og løspudderet til sitt bruk uansett, så kan jeg jo bare kjøpe ny foundation når den går tom - hvis jeg blir fornøyd da.

Har helt angst for å se for sminket ut i ansiktet, men når jeg blir blek til høsten foretrekker jeg å bruke noe for å jevne ut.

Gjest Ethereal
Skrevet

Ellers så liker jeg det at den sitter godt; jeg er så fæl til å ta meg i ansiktet, og ikke føles at man har den på. Jeg har aldri fikset vanlig foundation av den grunn. I tillegg er den bra også for sensitiv hud, og huden min ser ut til å like den veldig godt.

Du kommer ikke til å angre på kjøpet, og når du har øvet deg litt, kommer du til å fikse teknikken bra. :)

Gjest gjesta
Skrevet

..og når du har øvet deg litt, kommer du til å fikse teknikken bra. :)

Hvis ikke skriker jeg etter hjelp her inne :ler:

:blomst:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har 5,2 ,det er en nydelig farge nå når jeg er sommerbrun. Kommer til å bestille 2,3 til høsten/vinteren.Tror jeg må få en mindre kost til å ta på veil/warmt fordi boksen er så liten,blir litt grising...

Gjest Ethereal
Skrevet

Ha litt i lokket, og sett boksen på et stykke papir, så søler du ikke så mye. :)

@Mie: du får jo INSTRUKSJONSVIDEO :hoho: (min gikk rett i søpla)

Gjest gjesta
Skrevet

Ikke noe tess med andre ord? :ler: Skal bestille for en venninne av meg også, og hun skulle sette sin lit til den videoen. Jeg setter min lit til dere her inne.... :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Vet ikke noe om kvalitetene til videoen, men jeg er litt sånn "klarer selv", så den ble ikke engang åpnet...

Det er løst pudder, som du tar på BITTELITT om gangen, og jobber inn med sirkelbevegelser. That's all! :)

Gjest muffen2
Skrevet

er 5.2 SÅ brun da? Jeg er stort sett brun hele året pga solarium. Kan jeg ha 5.3 tro?

Gjest Ethereal
Skrevet

Det er ikke noe som heter 5.3... Sjekk ut fargene på www.essentialdayspa.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...