Gå til innhold

Noen spørsmål..

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lenge siden forrige

Jeg har et barn på 12 år.

Nå ønsker min mann og jeg å få barn. Men så er det så lenge siden sist at jeg ikke husker hvordan det var.

Jeg har spiral. Når jeg tar den ut, er det slik at hvis vi har sex med èn gang etterpå så er det lettere å bli gravid fordi det da er "helt åpent"? Mener jeg har lest noe slikt et sted.. :klø:

Hvor lang tid går det fra du blir gravid til kvalmen kommer. Jeg husker at jeg var veeeldig kvalm sist.

Det er alltid slik at uansett når du ønsker barn så "passer det ikke inn" med resten av livet. Man studerer eller begynner i ny jobb osv. Hvordan tilpasser dere dette? Mitt barn fra før er så stor at jeg har liksom vendt meg til at jeg ikke trenger å tenke på barnevakt etter jobb osv. Plutselig så får vi nattevåk og utfordringene med å få dagen til å klaffe..

Jeg gleder meg veldig til å få en baby igjen. Min mann snakker om det hver dag! Men jeg er litt "redd" for at hverdagen ikke skal klaffe inn pga at jeg står litt usikker på hva jeg skal gjøre videre. Studere eller søke ny jobb. Søker jeg ny jobb bør vi kanskje vente.. :klø:

Noen tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vedr spiral og om det går kjappere rett etter tror jeg du bør spørre legen om, jeg har aldri hørt om det, men kjenner heller ikke så mange som bruker/har brukt spiral.

Selv om du var kvalm sist trenger du ikke bli det denne gangen, ingen svangerskap er like. Noen blir kvalme med en gang, andre i uke 6 - 7, og noen blir ikke kvalme i det hele tatt. Hvor lenge kvalmen varer varierer også fra person til person, selv om det vanligste er at det gir seg rundt 12 uker et sted.

Jeg tror det aldri passer helt å få barn, og tanker rundt hvordan man skal løse det ene og det andre vil du nok uansett tenke mye på. Men jeg tror og at når først barnet er der så ordner det meste seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...