AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #1 Skrevet 26. januar 2015 Hei! Jeg trenger noen gode råd. Jeg har fått en sjelden sykdom, og det er veldig viktig at jeg lever aktivt og beveger meg mye i løpet av en dag. Fra før går jeg en halvtime til jobb hver vei og en times tur på kvelden. Dette holder ikke. Jeg tar selvfølgelig trappene på jobben. Men hvordan kan jeg innføre mer aktivitet i livet mitt uten å gå på treningssenter? Jeg skal ut for å handle meg ski så jeg kan gå noen skiturer, men dette monner heller ikke så mye. Hva gjør dere som er aktive ute i naturen?Anonymous poster hash: 92368...159
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #2 Skrevet 26. januar 2015 Hei! Jeg trenger noen gode råd. Jeg har fått en sjelden sykdom, og det er veldig viktig at jeg lever aktivt og beveger meg mye i løpet av en dag. Fra før går jeg en halvtime til jobb hver vei og en times tur på kvelden. Dette holder ikke. Jeg tar selvfølgelig trappene på jobben. Men hvordan kan jeg innføre mer aktivitet i livet mitt uten å gå på treningssenter? Jeg skal ut for å handle meg ski så jeg kan gå noen skiturer, men dette monner heller ikke så mye. Hva gjør dere som er aktive ute i naturen?Anonymous poster hash: 92368...159 Hvor mange timer i døgnet bør du være aktiv da, med tanke på den sykdommen? (kan du si hvilken sykdom det gjelder? Jeg ville kanskje byttet arbeidsoppgaver eller stilling, for å få mer aktivitet i løpet av arbeidsdagen dersom dette var min situasjon Anonymous poster hash: 97cef...1cb
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #3 Skrevet 26. januar 2015 Hei! Jeg trenger noen gode råd. Jeg har fått en sjelden sykdom, og det er veldig viktig at jeg lever aktivt og beveger meg mye i løpet av en dag. Fra før går jeg en halvtime til jobb hver vei og en times tur på kvelden. Dette holder ikke. Jeg tar selvfølgelig trappene på jobben. Men hvordan kan jeg innføre mer aktivitet i livet mitt uten å gå på treningssenter? Jeg skal ut for å handle meg ski så jeg kan gå noen skiturer, men dette monner heller ikke så mye. Hva gjør dere som er aktive ute i naturen?Anonymous poster hash: 92368...159 Samarbeid mellom deg, arbeidsplassen din og legen din, vil kanskje også kunne føre til tilrettelegging på arbeidsplassen (slik at du får være mer i aktivitet på jobben)? Hva jobber du med? Noen får også trene i arbeidstiden! Sjekk ut mulighetene for dette (spør legen, spesialisten, andre, evt forening for denne sykdommen), ettersom aktivitet er av stor betydning for din helse i forb. m. din sjeldne sykdom Anonymous poster hash: 97cef...1cb
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #4 Skrevet 26. januar 2015 svømming, kjøp gjerne en skritteller å sett deg daglige mål, legg ut anonse eller se om du har noen venner som vil begynne å være mer aktiv- gå tur sammen i skog og hei! Anonymous poster hash: 833b3...29a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå